Tvåførr Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Hallo, når du setter dumplokk (lokk/flens som du setter på der hvor den orginale intigrerte dumpen står) på fk ft motoren får du en utolig fet lyd, da all luft må utigjen igjenomm luftfiltereet. Da eg var ute å kjøre en liten tur med dette, kubbet bilen straks etter eg slapp gassen, det er vel fordi luft som allerede er målt forvinner ut av systemet og bilen får for mye bensin og forlite luft (den drukner). Men er dette lurt? Vil det ikke bli mye slitasje på turbo`? Monterte senere på dagen en avlastningsventil. Stor sak som ikke poppet før en var oppe i 0,8bar ladetrykk , da vi kjørte med en bar skulle en tro det gikk greit, og deg gjikk greit når vi ruste bilen, da poppet det som bare det. Men når vi var ute å kjørte så forsvant liksom alle lydene (både luftfilter wototot lyden og petyss lyden)? Er det noen som har en forklaring på dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
940 turbo 1995 Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 fk/ft funker ikkje med annet enn resirkulerende dump. Siter http://www.bilforumet.no/900-serien/187233-940-lt-sedan.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Min funker fint med åpen dump. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.