Bjørgvin Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Noen som vet om jeg kobler fra dette og renser det, må jeg da i vagcom å innstille det igjen da? Har ikke særlig peiling, men føler det trengs:-) Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Noen som vet om jeg kobler fra dette og renser det, må jeg da i vagcom å innstille det igjen da? Har ikke særlig peiling, men føler det trengs:-) det må grunninnstilles igjen om du kobler det ifra. tror det koster ca 500 hos møller.. andre audiverksteder kan nok også ta det. vet ikke hva program de bruker til dette. har ikke hørt om noen som gjør det selv Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Kan vel gjøres med vagcom har jeg skjønt. Fant denne måten å gjøre det selv på audi club: Ta av + polen på batt. Ha panser åpnet Ha førerdør åpnet. Sett på + polen Sett tenning på men ikke start!! La bilen så slik i 3 min. Slå av tenning. Nå skal spjell være innstilt Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 hehe oki. hørtes litt sketchy ut. men om det funker så er det jo toppers! :) Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Ha panser åpnet Ha førerdør åpnet. Sett på + polen Sett tenning på men ikke start!! La bilen så slik i 3 min. Sykt! haha Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg