Omega b Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Er glasset på instrument panelet limt fast på omega b eller hvordan får jeg tatt det av? Siter 95 Omega b 2.0 16v 00 Audi A4 2.5tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongharald Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 ka med og prøve og bruke augene og sjå etter + et skrujern til og få ut instrumentpanelet Siter Grøftekanten lakk og rally! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega b Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 kongharald skrev: ka med og prøve og bruke augene og sjå etter + et skrujern til og få ut instrumentpanelet Jeg stiller bare et spørsmål i håp om å få hjelp, har du ikke noe bedre å komme med en å være spydig? Du kan du jo begynne med å lese skikkelig før du svarer. Som jeg skriver så er det "glasset" jeg skal ha av fra instrumentpanelet. Selve instrument panelet er tatt ut av bilen og demontert helt utenom glasset som jeg helt vil ha av. Siter 95 Omega b 2.0 16v 00 Audi A4 2.5tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 går og skru det av Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Glasset kan IKKE demonteres fra huset. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Dette kunne jeg på min gammle. satt med skruer rundt om. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 fram til 97 mod er det skrudd ihvertfall.. Eller ihvertfall på de 4 jeg har hatt oppe. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongharald Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 nei beklager om eg var spydig da.. men korleis skrur en av rattet? Siter Grøftekanten lakk og rally! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega b Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Det er ingen skruer på mitt, dette er nok limt. Ville ha det av for montering av chrom ringer men nå er de montert på den vansklige måten. Siter 95 Omega b 2.0 16v 00 Audi A4 2.5tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega b Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 kongharald skrev: nei beklager om eg var spydig da.. men korleis skrur en av rattet? Ta av airbag 2 skruer bak rattet. Så er det en mutter på ratt stammen som må løsnes så er det til å dra og slitte for å få det av 1000 sporet. (har ikke sett selv på omega b men det er nok likt som på alle andre biler jeg har hatt rattet av på) Siter 95 Omega b 2.0 16v 00 Audi A4 2.5tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongharald Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 har omega a og ingen airbag.. Siter Grøftekanten lakk og rally! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Omega b skrev: Det er ingen skruer på mitt, dette er nok limt. Ville ha det av for montering av chrom ringer men nå er de montert på den vansklige måten. Sånn måtte jeg gjøre det også. Litt tungvindt, men gikk da til slutt. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 kongharald skrev: har omega a og ingen airbag.. Napp av senter pute på rattet. skru løs muttera på ratt stamma å dra av rattet.. kjekt med en avdrager da de bruker sitte som pokker.. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg