Ripcurl Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Er vel et tilbud som har vært ei stund. Et kurs du kan ta hos statens vegvesen. Koster en tusing. Lurer på om noen har tatt dette kurset? Spørsmålet er følgende, hvor stor rabatt kan man tenke å få på forsikringen? Link til det aktuelle stedet(info og påmelding) 18 Pluss Siter Man vet aldri hvilken dag som blir den siste. Så lev hver dag som den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waxman Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Det er det nok ingen her som kan svare på. Ring IF eller Gjensidige i morgen formiddag, så får du nok et svar. Siter Søvnløs om natta og bevisstløs om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ripcurl Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Får 10pst rabatt. Tror det gjelder uansett. Er ikke helt vill rabatt, men det er jo noe. Første året tjener jeg 500 og til neste 1000. =) Håper dette kan være til hjelp. For evt andre som vurderer dette. Siter Man vet aldri hvilken dag som blir den siste. Så lev hver dag som den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 10% + den nåværende rabatten? Feks, jeg har 20% idag og etter kurset, så får jeg 30%? hm? hm? hm? Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ripcurl Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 10% + den nåværende rabatten? Feks, jeg har 20% idag og etter kurset, så får jeg 30%? Ja, stemmer det. Jeg går opp til 50% nå i mai. Hvis jeg tok det kurset ble det 60%. (har forsikring hos gjensidige) Siter Man vet aldri hvilken dag som blir den siste. Så lev hver dag som den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^CcMuZa^ Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 hmm.. Mamma ringte sitt forsikrings selskap her om dagen og sa det begynte å bli litt dyrt :p Da fikk hu 800 kr avslag.. Er egentlig bare å ringe å si det, for er flere slike tilfeller jeg har hørt om. om ikke, så si du velger ett annet selskap ;D Siter www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Går man opp et hakk i bonus altså? Det er ikke bare at man får 10% rabatt på forsikringssummen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ripcurl Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Oppdatering!! Var litt rask i svingen her ja =) Leste litt hurtig bekreftelsen på samtalen jeg hadde med gjensidige. Og var 10 pst på summen og ikke premien. Så Erik Braseth har helt rett. Jubler uansett. Sparer på det kurset uansett hvordan jeg vrir det. Litt mindre enn jeg først antok, men litt er bedre enn ingenting. Siter Man vet aldri hvilken dag som blir den siste. Så lev hver dag som den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg