Pixxl Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Rassa skrev: Fant et Vmaxx sett på ebay, og inkl frakt vil det komme på 3300,-. Blir det toll på dette og? Pleier det å gå greit å få merket det som "gave"? Har aldri bestilt noe fra ebay før, men selgeren hadde 99,8% fornøyde kunder. Sendte og en mail til han på VACN så får vi se:) Han kaller seg foresten Polardego her på forumet. Siter - 98 Audi a6 2,5tdi - 82 Vw Golf 1 Weber x 96 Vw vento x 99 TT x 00 Seat Leon x 02 Seat Leon x 92 Golf cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rassa Skrevet April 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Okay, har sendt noen mailer med han. Noen som vet dette med fortolling av ebay varer og "gave" problematikken? Har en dialog med en selger på ebay.de og. Siter 06 Golf V GT TSI [x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline [x]97 Vw Vento 1,6 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jock1 Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 jeg har akkurat samme problemet med min vento, jeg venter bare på at budsjettet skal strekke til, så blir det bilstein med 45 senk:) Siter - Volkswagen golf 1993 1.8GT X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rassa Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Ringte like greit broren til en kompis som jobber i tollvesenet. Tror jeg bare betaler de 25% moms hvis det blir bestilt fra ebay. Han sa de kunne kontrollere det 10 år frem i tid, og et evt krav fra de om feks 7 år måtte betales med renter. Hvis verdien ble satt latterlig lav ble det i verste fall beslaglagt. Glemte helt å undersøke "gave-problematikken". Siter 06 Golf V GT TSI [x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline [x]97 Vw Vento 1,6 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rassa Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Har betalt og bestilt settet via polardego, så er et bare å glede seg:) Siter 06 Golf V GT TSI [x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline [x]97 Vw Vento 1,6 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rassa Skrevet April 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Kan få et Vmaxx sett som er brukt i 2mnd for 2500kr. Noen betenkeligheter med dette? De hadde ikke flere igjen på lager hos Volkswagenhaus i Tyskland. Alternativet er FK AK coilover. Siter 06 Golf V GT TSI [x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline [x]97 Vw Vento 1,6 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alentar Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Hadde et ganske likt problem med min vento etter jeg kjøpte 7x17 alu felger, men da tok dekket først oppi underdelen av demperen, så kjøpte jeg "spacera" og fikk flytta dekkene vekk fra demperen, så tokk jeg en tur til trondheim me noen kompiser, kjørte ca 2x35mil, og når jeg kom tilbake så hjulbuen min son ut. IMG_0021_-_Kopi - Bilforumet Galleriet Da var vist nokk felgen for langt ut og dekkene tok borti utsiden av hjulbuen. Slo tilbake bulken og stivet opp bilen med nye dempere, men tar enda litt borti, siste løsning blir vell å kjøpe lavere profil på dekk til sommeren, men da må jeg opp til biltilsynet å fikse speedometer, vet ikke hvor mye det koster. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg