Senshi Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Hei folkens, Lurer på hva folk betaler i forsikring på Mini Cooper S? Fikk akkurat ny regning i posten, og synes den har steget litt vel mye.... Jeg er over 25 år, har 50% bonus, kjørt skadefritt alle år. Forsikringspremie: 8500 kr (full kasko, 12000 km, leiebil, 8000 i egenandel). Lurer på hva dere andre betaler? Har ikke peiling på om 8500 kr er bra eller ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scanspeed Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Hallaisen. Blir 23år, 60% til sommeren. Forsikring: Gjendsidige,Fullkasko, 12.000km, 8000egenandel Betaler 4800,-. Var overasket at det var så billig, betalte ca 7000 for den gamle Audien med kun delkasko.. Men på sykkelen er det andre boller :( der har det steget til 9000,- :s Siter - 2008 VW Passat 4-Motion - 1999 Suzuki GSX-600R (X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS (X)1990 Audi 90 20v quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 4800??? Jeg betaler jo nesten dobbelt så mye. Tror jeg må ringe å krangle litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duppen Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 jeg betaler 11000 med full kasko. Egenandel 8000 20% bonus Bare 20 år kjøre lengde 12000 Forsikring hos Gjensidige Ikke akuratt billig men jeg har jo minimalt med bonus, har i tillegg smelt 2 biler tidligere. Så om du e over 25 år så var ikke det noen imponerende pris du hadde Siter Nåværende kjøretøy Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Jeg er 23år 20 % bonus betaler 11000NOK i året til IF med fullkasko 12000km egenandel 4000NOK Syns at 4800NOK i året er sykt billig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Sorry folkens... Jeg har tydeligvis blingsa på regningen. Betalte 6500 kr i fjor når jeg var under 25 år og fikk noe Gjensidige fordels greier. Dette fjerna de i år. I år sku jeg egentlig betale ca 8950 kr minus 1150 kr i rabatt pga alarm & hatt fører kort i mer enn 5 år. Så jeg ender opp med å betale 7750 kr. Ikke så veldig gale, men tror jeg skal klage fordi om :D Gjensidige var faktisk de eneste som gikk med på å forsikre bilen min når jeg var under 25 år. De fleste jeg ringte til skulle ha 20000 kr pga motoreffekten. Latterlig. Så jeg slo til når jeg fikk tilbud på 6500 kr fra Gjensidige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duppen Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Jeg er 23år 20 % bonus betaler 11000NOK i året til IF med fullkasko 12000km egenandel 4000NOK Syns at 4800NOK i året er sykt billig! 23 år og betaler 11000? Har du forsøkt gjensidige du? lønner seg nesten alltid. vet jeg å har høy men d e grunnet at jeg seinest for 1 måned siden betalte ut den siste skaden. Siter Nåværende kjøretøy Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 duppen: Krasjer du ofte eller? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duppen Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 duppen: Krasjer du ofte eller? :D :angelsmili: NEI Egentlig så er det nei. men hadde et par stk på rappen pluss motorsykkelen ikke var min beste venn heller. kan ikke kalle d krasje heller. Men den ene audien jeg traff når jeg rygget va et trekkspill så den datt jo omtrent sammen og vips alt for dyrt til å ta å betale det sjøl. men bort i fra den så har jeg ikke krasjet. skrapet ani en Audi s6 også forde at jeg ungikk å kjøre ned en klovn av en veiarbeider som bare spradet rett ut i rundkjørselen. Og som du sikkert merket så var det bare Audi'er jeg har klart å kjøre i. :angelsmili: Siter Nåværende kjøretøy Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Hehe... Får håper du ikke krasjer Mini'en da. Da ødelegger du statistikkene, slik at Mini'ene blir dyrere å forsikre :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duppen Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Kjører såpass fint at d skal gå greit. Derfor eg kjøpte den lille gocarten :angelsmili: Siter Nåværende kjøretøy Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Jeg fikk tilbud på forsikring på cooper S på meg selv, kjørelengde 12000, full kasko og egenandel 8000, det ble 13 000 på meg. Da har jeg aldri hatt noen bier stående på meg før, men når dere fikk såpass mye bede, skal jeg i så fall krangle meg mer ned. På coopern betaler jeg i underkant av 6000, og da står den på pappa med 75% bonus, det synes eg da er ganske mye i forhold til det dere betaler på S. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duppen Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Jeg fikk tilbud på forsikring på cooper S på meg selv, kjørelengde 12000, full kasko og egenandel 8000, det ble 13 000 på meg. Da har jeg aldri hatt noen bier stående på meg før, men når dere fikk såpass mye bede, skal jeg i så fall krangle meg mer ned. På coopern betaler jeg i underkant av 6000, og da står den på pappa med 75% bonus, det synes eg da er ganske mye i forhold til det dere betaler på S. Nesten utrolig hva enkelte selskaper klarer å få frem av dårlige tilbud. Hvilket selskap har du i nå da og hvilke forhørte du deg om på deg selv? Jeg fikk faktisk kun forsikre den hos gjensidige. Å der har de stort sett gidd meg greie priser på alt av kjøretøy. Hadde tidligere gamle bilen der samt motorsykkelen. og hvor gammel er du forresten Ingrid? har jo litt og si men er vell nesten garantert ikke yngre enn meg :angelsmili: Siter Nåværende kjøretøy Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Verste tilbudet jeg fikk var fra banken min. Terra forsikring skulle først ha 21 000 kr for å forsikre den. Det var etter mye krangling fram og tilbake. Først ville de ikke forsikre den, og etter mye fram og tilbake fikk jeg snakke med daglig leder, og etter mye om og men tilbød de 18 000 kr. Latterlig. Gjensidige var de eneste som var litt fornuftige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 og hvor gammel er du forresten Ingrid? har jo litt og si men er vell nesten garantert ikke yngre enn meg :angelsmili: Tipper dere er like gamle... Eller Ingrid er 1 mnd eldre enn deg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg