duppen Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Tipper dere er like gamle...Eller Ingrid er 1 mnd eldre enn deg :D Der ser du, i allefall ikke yngre. hehe. og siden jeg er bare lille guttevalper så burde jo jeg uansett hatt det dårligste tilbudet :evilspide Siter Nåværende kjøretøy Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scanspeed Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 4800??? Jeg betaler jo nesten dobbelt så mye. Tror jeg må ringe å krangle litt. Hjeper nok å krangle litt.. Jeg fikk fratrekk for og ha egen garasje og medlem i noe ungdoms greier i gjensidige.. Siter - 2008 VW Passat 4-Motion - 1999 Suzuki GSX-600R (X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS (X)1990 Audi 90 20v quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 HAHA! Yes! Jeg er eldre enn noen:P Skal hvertfall be pappa om å krangle med gjensidige, de vi bruker, og de jeg fikk tilbud hos. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Har det ikke noe å si hvor man bor også eller hva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Hva mener du? At Bærums folk må betale ekstra? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duppen Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Hjeper nok å krangle litt.. Jeg fikk fratrekk for og ha egen garasje og medlem i noe ungdoms greier i gjensidige.. Er mye man får fratrekk fra, men det som ga meg mest fratrekk var: Personforsikring og NAF ung medlemskap, sparte meg for en del kroner, mener å huske at uten dem var prisen på litt over 14000. Ga bare grei beskjed om å gjøre det billigst mulig så jeg tegnet både NAF ung og Personforsikring NAF ung betaler halve egenandelen din derson det skulle skje noe og NAF ung kan man ha til man er 23 ellar 25 år Siter Nåværende kjøretøy Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scanspeed Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Hjelper på hvor man bor i landet også ja... Er nok dyrere med forsikring i f.eks Oslo og andre stor byer.. Jeg bor mesteparten av tiden i stvgr, men har "forsikret" bilen på bo plass nr 2 som er ei lita bygd ;) Siter - 2008 VW Passat 4-Motion - 1999 Suzuki GSX-600R (X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS (X)1990 Audi 90 20v quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Jeg tegnet forsikring på minien min nå i sist uke. Mini Cooper S med 16 000 km i kjørelengde, 4000 i engenandel, 40% bonus og da skulle Gjensidige ha 10090kr og jeg er 20 år gammel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg