volvoturbo! Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Har en overdrive kasse fra 740, hele er aluminiumsfarget, også hadde jeg en lik kasse fra 240, der var selve girkasse huset rødt. er den jeg har nå aluminium? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Begge er i støpet-aluminium.. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoturbo! Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Begge er i støpet-aluminium.. hvorfor er den andre rød da a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Fordi den er orginalt rød lakkert. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dre Racing Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 sikker på at det ikke er støpejern den røde? det var værtfall M46n min. den u har nå er alu ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Den som er ulakkert er i alu, huset gir seg. Den som er rødlakkert er i støpejern, der gir overdriven seg. Får du blanda sammen disse 2 kassene tror jeg det hadde blitt bedre. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Den som er ulakkert er i alu, huset gir seg.Den som er rødlakkert er i støpejern, der gir overdriven seg. Får du blanda sammen disse 2 kassene tror jeg det hadde blitt bedre. Har prøvd, men det går desverre ikke,- tragisk prosjekt- overdrive-klumpene passer ikke omhverandre Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoturbo! Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Faen å.. vil det si at den jeg har nå kommer til å rase ganske fort?Tusen takk for svar folkens:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krbarstad Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 jeg hadde en m46 od med alu hus i min 740, så rasa den å så hadde jeg en m46od fra 240 med stål hus, men denne var od gåen på så jeg flyttet over od`n fra kassa med alu hus over på kassa me stålhus, å d passa helt perfekt til meg, funker som fjell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Er noen som akslene var forskjellige dia og spline på. Men det er ikke noe stress å bytte over. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo@gutten Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 ene jag har er rødt lakert alu. den ga seg med orginal motor selve huset sprakk. har oxo en i støpe jern å den holder:) Siter volvo 850.95 bruks prosjekt volvo 240 GLE.79 prosjekt volvo 242 L.77 go bil volvo 142 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg