merce-123 Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 og hvor lang tid tar det før noen på dette forumet har medlidenhet til bakstikker'n og ikke syns noe synd på fjortisen? Om jeg har riktig eller feil angående alder på pedofile driter jeg helt fullstendig i, det er like jævlig ekkelt uansett. Personen er over seksuell lavalder, mens offeret er godt under grensen, dette er etter MITT syn pedofili. Kapp av kjøttfløyta på sånt pakk! i sånne tilfeller syns jeg det burde vært tillatelse til steining i Norge. Ødelagt liv etter min mening! nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Greit det er uvanlig.. Men trenger ikke å gå så langt som å gå til politiet eller avisa bare for litt gutte kos.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jason940 Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 og hvor lang tid tar det før noen på dette forumet har medlidenhet til bakstikker'n og ikke syns noe synd på fjortisen? Om jeg har riktig eller feil angående alder på pedofile driter jeg helt fullstendig i, det er like jævlig ekkelt uansett. Personen er over seksuell lavalder, mens offeret er godt under grensen, dette er etter MITT syn pedofili. Kapp av kjøttfløyta på sånt pakk! i sånne tilfeller syns jeg det burde vært tillatelse til steining i Norge. Ødelagt liv etter min mening! Jeg har overhodet ingen medlidenhet for "bakstikkeren" som du kaller ham, bare så det er sagt. 360 M/TURBO TIL SALGS Ny bil i hus: 04mod Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 hvor er moderatorene når du får lov til å skrive sånt?!?!? Må jammen meg være lov å vurdere begrepsbruken litt... fornøgd nå? nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 hvor er moderatorene når du får lov til å skrive sånt?!?!? Må jammen meg være lov å vurdere begrepsbruken litt... Her? ;) og hvor lang tid tar det før noen på dette forumet har medlidenhet til bakstikker'n og ikke syns noe synd på fjortisen? Kapp av kjøttfløyta på sånt pakk! i sånne tilfeller syns jeg det burde vært tillatelse til steining i Norge. Ødelagt liv etter min mening! Biring: Selvfølgelig er det synd på "fjortisen", men det er uavhengig av noens legning. Et overgrep er ikke bra uansett legning, kjønn og alder. Det er dessuten ikke straffbart etter norsk lov å være av homofil legning. Kanskje noe å ta til etteretning? Med din historikk blant oss moderatorer er det ganske greit å gi det en tanke nummer 2 før du skriver alt mulig eller? innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Her? ;) Biring: Selvfølgelig er det synd på "fjortisen", men det er uavhengig av noens legning. Et overgrep er ikke bra uansett legning, kjønn og alder. Det er dessuten ikke straffbart etter norsk lov å være av homofil legning. Kanskje noe å ta til etteretning? Med din historikk blant oss moderatorer er det ganske greit å gi det en tanke nummer 2 før du skriver alt mulig eller? ja, dere tar ting så ordrett. nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Ja er det så rart da? Har kompis som er homofil - kul kar, ingen problemer med det. Mens du balanserer veldig på grensen til å modereres, derfor man må svare deg "politisk korrekt". innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Greit det er uvanlig.. Men trenger ikke å gå så langt som å gå til politiet eller avisa bare for litt gutte kos.. :kiss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Seksuell lavalder er en aldersgrense som et lands lov har satt for seksuell omgang mellom personer. Den norske straffeloven regulerer dette i to ulike straffebud, §§ 195 og 196. Sistnevnte forbyr seksuell omgang med personer under 16 år, mens førstnevnte straffer seksuell omgang med barn under 14 år. Derfor er maksimumsstraffen for brudd på § 195 høyere, i tillegg til at samleie gir en minimumsstraff på 2 år. Den seksuelle lavalder inneholder en del finjuss og rom for fortolkninger. Det er ikke riktig at det er lov for to mindreårige å ha sex sammen. § 196[1] må tolkes slik at det er forbudt å ha seksuell omgang med en person under 16 år uansett. Dette er imidlertid bare straffbart for dem som er over 15 år (den kriminelle lavalderen). Men loven er primært beregnet på å beskytte barn under den angitte alder mot seksuelle overgrep og utnyttelse fra voksne, og derfor vil man ofte se gjennom fingrene med at to mindreårige har sex når det ikke bærer preg av utnyttelse, men er et uttrykk for ungdommelig utprøving. Så sjansen for at du blir straffet om du er 16 og har sex med ei på 14 er ikke så stor. Så lenge det er frivillig fra begge parter vel å merke. Den legningen som folk har får være opp til dem selv. Dette er ikke noe man velger selv. Bare synd at det fremdeles er folk i 2008 som tenker på den måten som enkelte her inne har vist. Og BIRING: hør på det som Eyelid prøver å fortelle deg her, han gir deg faktisk en sjanse, det er mer enn hva jeg ville gjort. Om det er noe du lurer på angående det, så må du gjerne ta det på PM. Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 jeg hørte av en veninne at homojæveln går på skolen min! hadde jeg visst hvem det var hadde jeg kakket han midt i trynet :chairshot .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Bor du i bergen da? Burde ikke være vanskelig å finne ut hvem det er da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 En kan jo og ta til etterretning at du skal ikkje tru alt du leser i avisa, og personlig er jeg skeptisk til og ta såkalte voldtekter for godt ord for det finnes vannvittig mye påståtte voldtekter her i landet og. Kanskje noe og tenke på vist du skulle finne "homojævelen" på skolen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Om at bergensere er syke folk? mer folk sør for Dovre, men greit nok :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 mer folk sør for Dovre, men greit nok :P Mye rart sør for dovre ja=) Noen greie folk finns det her da.(damer for ordens skyld) Jeg er trønder i oslo!! proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Og jeg er askerbøring i Trondheim, garanterer deg at det er mye rart her oppe og! Tråden stenges da selve emnet er fragått osv. innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg