Hansy Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Heisann folkens Regner med det er noen datafolk her, så jeg spørr. I lang tid har jeg hatt problemet med pcen, den har slått seg helt plutselig av,uten overbelasning, da jeg kun har hatt msn,winamp,og opera oppe. Fikk han jeg leier hybel hos til å komme å sjekke på pcen, og fant ut at det var MYE støv på rambrikkene, dette støvet ble fjernet med støvsuger med børstehode. Et par dager etterpå sliter jeg ikke med dette problemet, pcen kan gå stabilt og rolig i lang tid uten problemer. Men etter rambrikkene ble rengjort har andre problemer oppstått, pcen funker strålende med både winamp,opera,og diverse andre programmer oppe, ingenting reaksjon på hurtig viftegang eller lignende. Men når jeg åpner msn, og logger meg på, så går det max 10 sekunder etter påloggingen før den slår seg rett av, og restarter automatisk. Dette skjer uansett om jeg har andre programmer oppe eller ikke. Noen som har en fjerneste aning, tips, spørsmål eller kommentarer angående denne saken, hyl ut. Dette er skikkelig irriterende for min del nå som ladderen til min bærbare pc sa adjø.. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 ikke cpu vifta de som har slutta å virke? så cpu'n skrur seg av for å ikke bli skadet? eller at det er fryktelig mye støv der.. prøv å skru av vifta og kjøle ribban, og rengjør de, og ha på ny kjølepasta. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL-GTO Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Jeg sleit med den gamle pc`n når jeg brukte Winamp.. Den fylte opp med ram uten at den egentlig gjorde noe.. den hang seg opp. Gikk over til alternativer (wmp og itunes) har aldri hatt noen problemer med noe sånt etter det.. veit ikke om det har noe å si men å droppe winamp hjalp meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 jeg har brukt winamp inntil i sommer, aldri hørt om noen som har hatt problemer med det før. men jeg bytta til foobar, pga at winamp var så treig til å åpne søke funksjonen, når man har over 30000 sanger. prøv med et anna prog først. men ikke itunes.. jeg liker de ti allefall ikke:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunwave Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Det er kun når du åpner msn at den slår seg av? Høres i så fall ut som om msn er problemet. Prøvd å installere på nytt? Hvis winamp skulle være problemet kan jeg i alle fall anbefale J. River Media Center! Riktignok ikke gratis, men vel verdt pengene, syns i alle fall jeg... Forøvrig bør man være forsiktig med støvsuger inne i pcen, og spesielt i nærheten av ram-brikker, på grunn av statisk elektrisitet. :nono: Bruk heller trykkluft på boks som fås kjøpt hos de fleste bilrekvisitaforhandlere. Vanlig trykkluft kan også være skummelt da det ofte oppstår fuktighet. Siter __________________ 2003 Audi A4 Avant (x)1995 Mitsubishi Colt (x)1978 Chevrolet G20 Beauville Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg