Gå til innhold

plogen`s A4 - Solgt, på utkikk etter 1.8T(Q)

Ranger emnet


plogenA4

Anbefalte innlegg

Kjøpte i Mars 2008 en A4 som var helt stock.

 

Nå har jeg gjort følgende med bilen:

-FK AK Justerbare Coilovers

-Hvite blinkers

-Facelift baklyktene

-Facelift frontlykter

-S4 Interiør

-Tonet vinduene (riis bilglass)

-Lakkert fanger foran og ned helt ned

-Lakkert kanalene

-Lakkert ytterste ramme på grill

-Grøftlys

-OZ Tribe Evo 18" - sommerdekk

-RS4-I 18" - vinterdekk

-LED Pærer i bagasjerom, cupe og skiltlys

-LED parklys - http://www.bilkabel.com

-LED grøftlys - http://www.bilkabel.com

-LED ryggelys

-6000k 35w Xenon i nærlys

-6000k 55w Xenon i fjernlys

 

Slik ser bilen ut nå:

24022009198.jpg

6000kxenon2.jpg

6000kxenon4.jpg

Endret av plogenA4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 238
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor kjøpte du sånn stift? lurer på om jeg skal prøve det, har en ripe ejg vil ha bort, så skader ikke å prøve,

 

Når man skal sote er det viktig at det er reint, og at det ikke kommer på støv i mellom lagene, og ikke ta på for mye av gangen da det blir renne merker.. og kanskje ta på litt klarlakk til slutt om du syntes det blir for matt.

 

Mhv

Nå:Bmw E46

(x)Sabb 9-3

(x)Audi A4

(x)Mercedes 190E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøpte du sånn stift? lurer på om jeg skal prøve det, har en ripe ejg vil ha bort, så skader ikke å prøve,

 

Når man skal sote er det viktig at det er reint, og at det ikke kommer på støv i mellom lagene, og ikke ta på for mye av gangen da det blir renne merker.. og kanskje ta på litt klarlakk til slutt om du syntes det blir for matt.

 

Mhv

 

Er det bare meg, eller vises ikke bildene? Stiften og lakken bestilte jeg hos møller som forhåpentligvis er din nermeste Audiforhandler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ANG soting: Puss med fint pussepapir, veldig fint. Sot spray til ønsket toning. La det tørke skikkelig. Klarlakk, ca 3-4 lag. Helst herde i 2 uker i varmt rom. Unngå bruk av kjemikalier på ting du lakkerer med boks!

Om du må fjerne soting så dra på Wurth, kjøp deg pakningsfjerner, spray på og tørk av lakk, ha på 1-2 lag klarlakk og lyktene ser helt nye ut. Riper etter pussing vil ikke vises!

Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis

|Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildene synes her :)

 

Så bra ut med de felga!

Skjermen var plassert litt merkelig synes jeg da.

 

litt vanskelig for andre enn co-piloten å spille PS vel, så synes de så helt grei ut jeg ;)

 

(forresten; jeg kunne ratt ha gjort det - tok meg selv i å lese avisa mens jeg kjørte i sta :scared ) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt vanskelig for andre enn co-piloten å spille PS vel, så synes de så helt grei ut jeg ;)

 

(forresten; jeg kunne ratt ha gjort det - tok meg selv i å lese avisa mens jeg kjørte i sta :scared ) hehe

Joda, du har helt rett. Det bare ser litt merkelig ut å ha den der, det jeg tenkte på :P

 

Husker jeg hadde en skjerm over cd spilleren min som var beregnet på passasjerer, men hente støtt og stadig at jeg ble sittende og se på filmen som gikk mens jeg kjørte. Ikke helt safe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, du har helt rett. Det bare ser litt merkelig ut å ha den der, det jeg tenkte på :P

 

Husker jeg hadde en skjerm over cd spilleren min som var beregnet på passasjerer, men hente støtt og stadig at jeg ble sittende og se på filmen som gikk mens jeg kjørte. Ikke helt safe :P

 

Haha... har selv en LCD skjerm i bilen min som jeg merker jeg ikke burde hatt i blant ;) Spesielt når det kommer musikkvideo av joss stone samtidig som det er ei rundkjøring forut ... hehe

 

- aktiv på forumet nå jeg gitt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg hadde en skjerm over cd spilleren min som var beregnet på passasjerer, men hente støtt og stadig at jeg ble sittende og se på filmen som gikk mens jeg kjørte. Ikke helt safe :P

 

Haha, det der er langt i fra safe. Det er sykt vanskelig å ikke se på hva som skjer på skjermen. Kan ta andre bilder som viser hvor mye av spilleren den dekker da. Det er snakk om 2cm ca, ikke mere.

Var ingen andre plasser å sette den uten å dekke til Airbag, ac, eller andre knapper. Skjermen er vendt bittelitt mot pasajsren også, slik at jeg som fører ikke ser så godt hva som skjer på skjermen pga skrå vinkel + lcd = tiss :) Blir så klart ekstra forstyrrende når lyden går på annlegget, men det er heldigvis muligheter for headset ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ANG soting: Puss med fint pussepapir, veldig fint. Sot spray til ønsket toning. La det tørke skikkelig. Klarlakk, ca 3-4 lag. Helst herde i 2 uker i varmt rom. Unngå bruk av kjemikalier på ting du lakkerer med boks!

Om du må fjerne soting så dra på Wurth, kjøp deg pakningsfjerner, spray på og tørk av lakk, ha på 1-2 lag klarlakk og lyktene ser helt nye ut. Riper etter pussing vil ikke vises!

 

Høres ut som mye styr. Har ikke andre lykter å bruke mens de skal herde. Har du forslag til hvilken soting jeg skal bruke osv? Rett og slett; hva trenger jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som mye styr. Har ikke andre lykter å bruke mens de skal herde. Har du forslag til hvilken soting jeg skal bruke osv? Rett og slett; hva trenger jeg?

Når jeg sota mine tok jeg å vasket de godt (brukte rødsprit jeg da :P), la på tynne lag, lot hvert lag tørke og så monterte jeg bare etterpå. Trenger ikke herde i 2 uker.

 

Kjøpte sotespray på Torshov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg sota mine tok jeg å vasket de godt (brukte rødsprit jeg da :P), la på tynne lag, lot hvert lag tørke og så monterte jeg bare etterpå. Trenger ikke herde i 2 uker.

 

Kjøpte sotespray på Torshov.

 

Hørtes kosligere ut :) Har sett en sølvgrå A4 med sotede baklykter, ser veldig pent ut. Fungerer det å sote blinklysene også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår