Gå til innhold

plogen`s A4 - Solgt, på utkikk etter 1.8T(Q)

Ranger emnet

plogenA4

Anbefalte innlegg

Var ikke så mye hjelp å få her.. Men jeg fant ut av det :)

Orginal:

a4034dm3.jpg

M3:

a4032ft5.jpg

Hva synes dere? Skal ta bilde av hele bilen når solen står opp :)

Er ikke så veldig begeistra for M ting på Audi, men kan bli bra i dette tilfellet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 238
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

PlogenA4, jeg leste på side 1 i denne tråden.

Du sa noe om at du ikke ville dekke for airbag og ac med skjermen din.. Det du har heter ikke AC;) Ac er aircondition. og det hakke du, bare sånn i tilfelle du ikke visste det =)

Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis

|Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan koblet du speilene a? har svært like de du har, bare at jeg har med blinkere også? lurer litt på hvordan jeg skal koble det hehe:)

Er jo bare jording og + / -.. Den i midta er jording på både orginal og på speilkabelen.. Prøv deg frem på + / -. Kan bare feile en gang ;p Test det ved å se hvilken vei speilet vender seg når du har kobla det sammen og prøver å bevege det med el-speilknappen. :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PlogenA4, jeg leste på side 1 i denne tråden.

Du sa noe om at du ikke ville dekke for airbag og ac med skjermen din.. Det du har heter ikke AC;) Ac er aircondition. og det hakke du, bare sånn i tilfelle du ikke visste det =)

Håper du forsto hva jeg mente da i allefall! Vet at AC betyr aircondition.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja så det holder med tre ledninger for å styre de elektriske speilene? hmm nå lurer jeg litt her, jeg har kjøpt meg like speil som du har bare jeg har med blinkere og har bare tre ledninger. jeg trodde jeg hadde fått feil, men da betyr det at det er en mulighet for at jeg har fått riktige da?

97 Audi A4 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja så det holder med tre ledninger for å styre de elektriske speilene? hmm nå lurer jeg litt her, jeg har kjøpt meg like speil som du har bare jeg har med blinkere og har bare tre ledninger. jeg trodde jeg hadde fått feil, men da betyr det at det er en mulighet for at jeg har fått riktige da?

Hm, det er jeg ikke sikker på. Men jeg er sikker på at 2 av de 3 ledningene justerer speilets høyde og vinkel, mens ledning nr.3 er jording. Jeg mener det burde vært 4 ledninger om det skulle vært lagt opp ledning til blinkere.. Den lednigen vil du jo ikke finne inne i dørtrekket ditt. Ledning til blinkere må du trekke selv og montere inn i speilet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

I dag fikk jeg endelig montert senkesettet mitt. Byttet bare ut fjærene. Ting så greit ut helt til jeg begynte å kjøre. Hørte et vanvittig leven bak i bagasjerommet, og det viste seg at den stangen som går tværs gjennom demperen bevegde seg inn i bagasjerommet. Er demperen ødelagt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg endelig montert senkesettet mitt. Byttet bare ut fjærene. Ting så greit ut helt til jeg begynte å kjøre. Hørte et vanvittig leven bak i bagasjerommet, og det viste seg at den stangen som går tværs gjennom demperen bevegde seg inn i bagasjerommet. Er demperen ødelagt?

da har du montert de skivene og lagrene bak feil!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider