Gå til innhold

plogen`s A4 - Solgt, på utkikk etter 1.8T(Q)

Ranger emnet

plogenA4

Anbefalte innlegg

• Svar 238
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan også opptatere tråden med å nevne at jeg var å hentet meg en brukt RS4-fanger, som for tiden er lakkert blå. Har ikke planer om å gjøre så mye med den før jeg får tid og før jeg har bestemt meg for å gå for RS4 eller S4 front. Den bedre halvdel av meg mener jeg bør gå før S4, men vi får se. Er det noen der ute med blå A4, så er jo denne ferdig lakkert og klar for montering, så det er bare å komme med bud inntil vidre. Jeg kan i mellomtiden sitte å gruble og se på bilder av RS4 og S4-fronter og se hva som skaper mest munnvann ;---D

Bestiller også i samme slengen S4-grill til den fronten jeg har nå, så skal jeg sjekke priser og passformen på orginalt RS4-gitter. Om dette fungerer, så blir det da bestilt en RS4-grill.

Trenger vel ikke legge ut bilder av fangeren ettersom at dette er en helt vanlig RS4-fanger i glassfiber :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan også opptatere tråden med å nevne at jeg var å hentet meg en brukt RS4-fanger, som for tiden er lakkert blå. Har ikke planer om å gjøre så mye med den før jeg får tid og før jeg har bestemt meg for å gå for RS4 eller S4 front. Den bedre halvdel av meg mener jeg bør gå før S4, men vi får se. Er det noen der ute med blå A4, så er jo denne ferdig lakkert og klar for montering, så det er bare å komme med bud inntil vidre. Jeg kan i mellomtiden sitte å gruble og se på bilder av RS4 og S4-fronter og se hva som skaper mest munnvann ;---D

Bestiller også i samme slengen S4-grill til den fronten jeg har nå, så skal jeg sjekke priser og passformen på orginalt RS4-gitter. Om dette fungerer, så blir det da bestilt en RS4-grill.

Trenger vel ikke legge ut bilder av fangeren ettersom at dette er en helt vanlig RS4-fanger i glassfiber :)

Hvilken blåfarge er den lakkert i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil plogen ;) likte alt du hadde gjort :D

dette var sinnsykt fint med di nye felgene,senkinga og fargen på bilen =)

Sorry at min "prosjekt tråd" er så dårlig at du synes den var bare dritt ;)

Var ikke meningen å sette det på den måten, ville bare si meningen min. Regner med at du har tenkt å gjøre noe heftig med bilen din etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Om folk sier de er oppbrukte eller ei -dette så meget bra ut! Behold de på bilen og legg over dekka!

PS: Syns du snakka om at du hadde senka 11cm jeg? Sikker på det ikke var på mm delen av målestokken du så på? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider