Gå til innhold

plogen`s A4 - Solgt, på utkikk etter 1.8T(Q)

Ranger emnet

plogenA4

Anbefalte innlegg

kan nok være noen foringer tenker jeg

Det var slark i traversopphenget. Dro til Hoem og fikk dreid nye foringer og skiftet bolter, det ble utrolig stivt og digg, tviler på at de blir utslitt med det første ! :D Han ordnet også et bend for eksosen rundt stabstaget slik at det ikke tok borti når bilen er senket helt ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 238
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg kvitta meg med den 3cm tykke mdf'en med 2x 10" som passa i hjulbrønnen. Skal på noen lengere kjøreturer fremover, så har behov for hjulbrønnen til ekstradekk om noe skal gå galt. Vil ikke påstå at jeg hadde behov for 2x10" der bak heller. Harryyyyy

bagasje001df7.jpg

Etter noen timers med kos, så ble slik:

bagasje002hw3.jpg

Framgangsmåte:

Jeg tok bagasjromsmatten og brukte den som mal

Skar ut figuren i en 0,9cm sponplate og skar denne i 2 på venstre siden av hjulbrønnen. Pusset kantene godt for å unngå at filten skulle revne. Festet den med bare stifter på undersiden. (Har ikke så gode erfaringer med spraylim). Som dere også ser, så lagde jeg en sliken liten "boks" der jeg kan legge bilkos, dette er ikke orginalt på min, så jeg måtte nesten bare ha det for å ha det. Er vel noe som kommer med faceliftversjonen av A4? Baksiden av baksetene hadde heller ingen trekk, så jeg trakk en tynn kryssfineerplate som jeg fikk presset inntill helt inntill veggen, og der satt den blegg uten noe form for fester.

Ellers så skjer det ikke stort med bilen for tiden, har jo en RS4-fanger som jeg prøver å kvitte meg med enda da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har virkelig blitt en fin bil det der! Var i Kristiansand i sommer å hentet min. Akkurat nå er den omtrent helt lik din når du kjøpte den, bortsett fra at jeg har kjøpt meg rs4 - 2 felger, da de forrige felgene var grusomt kantkjørte. Nå skal jeg ha meg nye frontlykter og grøftelys. Hvor kan jeg få kjøpt grøftelys og er det å anbefale å kjøpe frontlykter på carpartsonline?

Jeg lurer også på om du har brukt lakkboks fra møller for å lakkere helt ned på støtfangerene og i kanalene? :)

Audi A4 1.8T Quattro 1998

X Peugeot 406 1.8 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Så ikke så ille ut nei :) Får se hva det blir til. Nå skal jeg først og fremst skifte ut panseret mitt. Så kan det hende jeg slenger på noe lakk på RS4-fangeren min og handler en RS4-grill og valser litt. Så blir det vel en snartur i militæret før jeg bygger om til 1.8t. Om det er noen som vet av / har en 1.8t liggende, så er det bare til å rope ut. Tar også imot delebiler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider