thomas1988 Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Hei. Jeg skal snart bytte clutch på panservogna mi :P Tenkte jeg likesågodt kunne slå til med en forsterka mens jeg alikevel skal bytte. Men jeg er usikker på om jeg har plant eller dypt svinghjul, og etter en del søking rundt på forumet her, ble jeg ikke noe klokere da de feste tråder om svinghjul her inne dreier seg om helt andre spørsmål rundt temaet (kanskje jeg bare ble forvirra ettervært og, var rimelig utålmodig på slutten) Så... Det jeg egentlig lurer på, til seinere også, er om det avhenger av motor/girkasse og/eller eventuelt modell om hvordan svinghjul man har? Har liksom hørt rykter om at alle motorer der det sitter M45/46/47 kasser har dypt svinghjul mens M90 har plant osv, men har aldri fått noen slags oversikt over dette noe sted. Ere noen som har oversikt over dette?... Jeg har forresten 240, 90' mod... B230F med LH 2,4 nett og M47 kasse Hvis noen gi svar på dette, gleder det meg :) hadde vært greit å vite, så jeg får bestilt clutch uten å måtte rive av kassa for å sjekke :P Siter - X 94' Ford Scorpio havari - X 90' Volvo 240 - 91 (92)' Volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Rimelig sikker på du har dypt svinghjul! ;) Jeg hadde fått trykkplate til plant svinghjul når jeg skulle bytte. Ble rimelig sur da! :P Men fikk heldigvis tak i ny, selv om bilen stod i været en lørdag ettermiddag. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Du har dypt svinghjul "pottesvinghjul" med 228mm diameter. K, F, FT/FK (uten m90 eller aut) og b23et har pottesvinghjul 228mm. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas1988 Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 takk begge to :pray Siter - X 94' Ford Scorpio havari - X 90' Volvo 240 - 91 (92)' Volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg