Pere89 Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Jeg tenker på å modifisere front fangern på bilen min.. Men tenkte jeg skulle få tak i en på et huggeri, men fant ingen som er lik min. Er ikke samma fanger på Si og xli? Evt gti og xli? Og noen som vet om hvor man får tak i slik leppe som sitter under frontfanger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Hvis du venter ei uke eller fem til snøen har gått kan jeg ta bilde av gti fangern jeg har liggende. Har forresten noen bilder av bilen på en annen pc når jeg tenker meg om. Skal du bygge på fangern så den rekker lengre ned mot bakken eller hva har du i tankene? Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pere89 Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Tenkte noe som denne.. Dette er jo orginal fangern bare at han har skåret ut der hvor skiltet sitter.. og satt inn netting i steden for. Og du vet ikke om no plass det går ann og få tak i slik leppe som er under den fangeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 den leppen er en original renault laguna leppe... kan finnes på en bilopphugger billig ellers tror jeg den koster 700kr ny hos renault Her er gamlebilen min med samme leppen... Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pere89 Skrevet April 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Takker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg