Senshi Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Hei, Noen her som har laget plass til en sub i baggasjerommet eller noe sånt? Har lite peiling på anlegg. Det mest avanserte jeg har gjort er å bytte anlegg + front & bakhøytalere i en 2001 modell Mazda 323 :D Har null peiling på sub, delefilter, forsterkere etc. H/K anlegget spiller jo rimelig bra, men savner litt ekstra bass. Er ikke ute etter råne bass, men noe som kan hjelpe det originale H/K anlegget. Noen som har ideer hvordan dette kan gjøres enkelt? Edit: Kan man f.eks koble en slik rett på den forsterkeren som allerede er baki? Pioneer TS-WX206A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterfrantzen Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 har en kamerat som har gjort dette på sin cooper S. Han kjøpte da en sub med innebygd forsterker som han fikk koplet innpå det orginale lydannlegget som er i minien, siden dette fra før er ganske bra. Ble veldig bra lyd i den=) Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Kult. Får ta meg en tur til Radiospesialisten og se hva de kan tilby. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Hvis noen har planer om å hive inn sub og forsterker, fant jeg denne DIY guiden med bilder etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet April 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Tjoohooo... Har funnet den perfekte løsningen vedr sub i dag. Hadde først planer om å bytte hele høytaler anlegget + sette inn ny HU og forsterkere. Ville kommet på maaaaasse penger. Men fant en fornuftig mann som klarte å overbevise meg om at anlegget i bilen er godt nok (det er jo egentlig det), og skal nå prøve å supplere med en aktiv sub. Så nå skal jeg prøve med en fancy sub kasse sak som visstnok kommer i mai. Har dessverre ikke noen specs/navn på den. Teflon hjernen klarte ikke å huske det.... Legges ned i gulvet i baggasjerommet og tar minimalt med plass siden den er flat. Trodde sub'er alltid kom i store stygge kasser, men denne virket genial. Skal gi en lyd når jeg har fått den. Vente, vente, vente..... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 TS-WX11A Pioneer Subwoofere - Bilunderholdning Du bør seriøst forsøke den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet April 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 TS-WX11A Pioneer Subwoofere - BilunderholdningDu bør seriøst forsøke den. Hei Thunder, Lenge siden du har gitt lyd fra deg :) Så på den sub'en tidligere i dag faktisk. Den er alternativ nr 2. Må bare vente til den nye saken er kommet før jeg tar et valg. Har du mekket mer anlegg i bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Hadde den subben i en Subaru Forester og den var rå!!! Plasserte den under førersetet og den dunket jækla bra. Skal oppgradere høyttalere i Minien i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Snakker vi heftig upgrade eller? Type 50-60k hos Bilradio Spesialisten? Var oppe der i går, og de hadde visstnok montert ganske heftige anlegg i noen Mini'er... Jeg tenker å prøve en sub først, FØR jeg svir av 30-50k på et nytt anlegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Woohoo... Nå er subben min kommet. Skal montere den i morra. Skal legge ut noen bilder når den er på plass :D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Dette blir spennende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Bilder??? Det er for lite bass i minien min også, så jeg må finne på noe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Lyden er grei nok med H/K anlegget, men mangler litt bass ja. Skal gi en tilbakemelding i morra når jeg har fått subben på plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Argh.... Subben passa ikke i baggasjerommet mitt pga CD-skifteren min. Må røske den ut først..... Her er link til den saken jeg ser på: TS-WX77A Røsker jeg ut CD skifteren passer denne perfekt nederst i baggasjerommet. Kan legge ting oppå subben, så mister ikke så mye plass med denne løsningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjerdejuni Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 pris? og hvordan kobles den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg