martinsen-lyd Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 hei, Lurte på om det er speedometer uttak på getrag kassene som blir burkt i volvo? Takker for svar:angelsmili: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dre Racing Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 på de jeg har sett er det ikke det. er uttak for det på selve kassa, men ikke noe drev inni :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsen-lyd Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 ikkje muliehte for og sette inn heller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 ikkje muliehte for og sette inn heller? drevet på akselen inni kassa mangler å.. kikka på det samme når jeg bytta til getrag. Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 BS-bildeler (eller noe sånt) selger det du trenger..... Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dre Racing Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 vil utvekslinga på wiren stemme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v242tic Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 getrag 265 fra opel har speedometer utak, men der stemmer ikke utvekslinga med volvo speedometer. men går an å skifte ut veksling. getrag fra volvo m50 og m51 har speedoutak. getrag 265 fra bmw har utak men d er blendet av me et lokk, der går d an å sette inn utveksling. men er heller ikke alle kassene som har d indre drevet som volvoturbo240 sier. Siter B23 2,7Liter sugemotorbunn selges komplett i deler eller sammen satt. alt av deler nytt eller nymaskinert. PM ved intersesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Jeg har wire og drev liggende som er brukt i 240. Selges eventuelt til høystbydende. Jeg kjøpte dette nytt, og det har ikke gått mer enn 18000km. Ta kontakt via PM hvis interesse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chriheim Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 BS-bildeler (eller noe sånt) selger det du trenger..... Hva trenger jeg? Har 262cr. Har søkt på sidene deres, men fant ikke noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsen-lyd Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 getrag 265 fra opel har speedometer utak, men der stemmer ikke utvekslinga med volvo speedometer. men går an å skifte ut veksling. getrag fra volvo m50 og m51 har speedoutak. getrag 265 fra bmw har utak men d er blendet av me et lokk, der går d an å sette inn utveksling. men er heller ikke alle kassene som har d indre drevet som volvoturbo240 sier. tenkte jeg skulle bruke helle autogauge serien med speedo og alt. Auto Meter 4489-M - Auto Meter Ultra-Lite Series Speedometers - summitracing.com Auto Meter 5292 - Auto Meter Programmable Electronic Speedometer Senders - summitracing.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg