Gå til innhold

sur utfor kjøring ved tempon i sandefjord

Ranger emnet

m30bXX

Anbefalte innlegg

Gikk bort og kikka litt, og fronten var nogenlunde knust, bulk i tak og knust bakrute (Kjørte over et skilt tror jeg) Ellers så det vel "greit" ut! Den i taket er vel litt dritt og rette.. Ellers var felger ug hjulhus tettpakket ned jord osv. så ikke så lett og se hvordan det stod til..

-1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i

x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt..

x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stolper (lys antar jeg) er jo laget for å gi etter i fundamentet? Men det jeg tenker på var at det alltid er mistanke om høy fart med en gang føreren er under 35år og kjører av veien. Tenke logisk synes jeg hadde vært flott, og av bildene så så det ikke så "ille" ut egentlig.

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stolper (lys antar jeg) er jo laget for å gi etter i fundamentet? Men det jeg tenker på var at det alltid er mistanke om høy fart med en gang føreren er under 35år og kjører av veien. Tenke logisk synes jeg hadde vært flott, og av bildene så så det ikke så "ille" ut egentlig.

Står i artikkelen at de mente det var høy fart fordi det faktisk var rett strekke der han kjørte ut da. Holdt neppe 50 km/t da:)

Ellers er jeg enig i det du skriver. høy hastighet-kortet blir ofte trukket frem som årsak til ulykker der yngre personer er involvert. Om det stemmer eller ikke skal jeg ikke uttale meg om, men det er nok en grunn til at forsikring er dyrere for oss yngre enn gamlingene:)

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider