^celica^ Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 hei. kikka på ein kamerat sin s40, og den hadde utetempmåler! har noen andre her d på sin? han hadde ikkje kjørekomp, eg mangler føleren, men er det kun å montere denne å stikke på volvo å programere den inn i systemet? er fase 1 baåde hans å min.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bue Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Har det på min, men har full kjørekomputer og da. Regner med det er mulig å få ettermontert dette. Du har vel ikke displayet der temperaturen vises heller da? Kabler skal allerede ligge klare, men må nok aktiveres av Volvo også. Hvis du leser litt på denne siden ser du hva som kan monteres: Elektronik Her kan ser du både for kjørekomputer og bare utetemp. Priser må du nesten høre med Volvo om. Siter [ ] 1999 Alfa Romeo 166 2.0 TS [x] 2001 Volvo V40 1.9D [x] 1996 Volvo 460 1.7i Turbo Intercooler [x] 1974 VW 1300S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Jeg haar det på min, å jeg har ikke kjørekomputer =) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordmann Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Heisann, Jeg kjøpte et ute temperatur måler kit hos volvo til en fase 1 bil (riktig nok en 8-9 år siden). Dette kan man installere selv høvelig greit hvis man er litt ledningskyndig. Settet bestod av temp giver, noen lednings jumpere og display for å sette i instrument huset. En installasjons beskrivelse fulgte også med. Se: Yttertemperaturmätare Jan Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Heisann,Jeg kjøpte et ute temperatur måler kit hos volvo til en fase 1 bil (riktig nok en 8-9 år siden). Dette kan man installere selv høvelig greit hvis man er litt ledningskyndig. Settet bestod av temp giver, noen lednings jumpere og display for å sette i instrument huset. En installasjons beskrivelse fulgte også med. Se: Yttertemperaturmätare Jan Tore det har eg også gjort nå(: monterte d idag, men så måtte eg til volvo så di kunne programmere det inn i programmet. meget enkelt å montere ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donjon Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Hva koster det utetemperaturmålersettet da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 1200,- med rabatt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donjon Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Å fytte rakkern...:volvsmile Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet April 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 ikkje gratis med bildeler nei.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg