An2ns1 Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Noen her inne som vett om en plass på nettet som der er mulighet for å få lastet ned TUV-Papirer til et senkesett fra FK ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Trooor ikke sånt ligger tilgjengelig uten videre. Må nok få fra en forhandler, eller direkte fra FK :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HondoAudi Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Hmm... Har hørt at noen produsenter har det liggende ute på nettet, men vet ikke. Finn noen med samme settet og få en kopi :) Vurderer forresten FK justerbart selv nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
An2ns1 Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 ja har hørt at d skal finnes ute på nett mn har ikke funnet noe selv. er vell bare å vente på at forhandler skal sende meg på mail men de er så treg!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HondoAudi Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 ja har hørt at d skal finnes ute på nett mn har ikke funnet noe selv. er vell bare å vente på at forhandler skal sende meg på mail men de er så treg!!! Haster det så voldsomt da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
An2ns1 Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 ja senkesette er jo nylig montert å da hadde d vært fint om jeg hadde fått godkjent d i vognkorte da. Noe jeg ikke får uten TUV-papirene! Noen som vett om man får bot om man blir stoppent med senkkesett som ikke er godkjent i vognkort Btw ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HondoAudi Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 ja senkesette er jo nylig montert å da hadde d vært fint om jeg hadde fått godkjent d i vognkorte da. Noe jeg ikke får uten TUV-papirene! Noen som vett om man får bot om man blir stoppent med senkkesett som ikke er godkjent i vognkort Btw ? Jeg har nå aldri hatt det i allefall, selv om jeg har TUV. Men nå fikk jeg feil på det på eu-kontroll, så da må jeg nesten. Vet du forresten hvor mye de tar for å gjøre dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
An2ns1 Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 trur d koster rundt enn 500 kr for en slik time på Biltilsynet. vett ikke om d koster noe for nytt vognkort, men det kan isåfall ikke være mye ;D men i tilleg til TUV papirer så må du også ha papirer på at bilen har vært på 4 hjulskontroll =/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HondoAudi Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 trur d koster rundt enn 500 kr for en slik time på Biltilsynet.vett ikke om d koster noe for nytt vognkort, men det kan isåfall ikke være mye ;D men i tilleg til TUV papirer så må du også ha papirer på at bilen har vært på 4 hjulskontroll =/ OK. Det jeg går og tenker på er at jeg må ha bilen på 4hjulskontroll etter senk, og da sikkert med de sommerhjulene jeg har tenkt til å bruke. Vil de reagere på at det er lite lovlig ved de hjula? (type; universalspacer, slingrebolter, felg utenfor skjermkanten osv.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 jeg har noe tuv papirer på pc som er til mitt sett (fk silverline X) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Når du skal på visning på BT for senkesett må du ha papirer på firehjulskontroll (forstillingskontroll), papirer på at lysa er stillt ved aktuelle høyden. Ikke minst TUV papirer. Og tror ikke jeg ville valsa inn der med biltema spacere og slingrebolter.. Da kan du være uheldig og bli stående der å kverulere. Hiv på org. felger med piggfritt eller noe annet kjipt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HondoAudi Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Når du skal på visning på BT for senkesett må du ha papirer på firehjulskontroll (forstillingskontroll), papirer på at lysa er stillt ved aktuelle høyden. Ikke minst TUV papirer. Og tror ikke jeg ville valsa inn der med biltema spacere og slingrebolter.. Da kan du være uheldig og bli stående der å kverulere. Hiv på org. felger med piggfritt eller noe annet kjipt. Jepp, men jeg må vel ha sommerfelgene når jeg tar firehjulskontroll? Eller er det det samme om jeg har på vinterhjulene da også, siden jeg bare stiller i forhold til senkesettet og dim'en på hjulene ikke har noe å si? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Ikke noe stress å ikke ha 'ekte' tüv papirer, få noen til å scanne inn og sende deg så printer du ut selv. De jeg har var ikke spesielt proffe, og skitne etter å ha vært med i garasjen. Jeg hadde ikke papirer på lysjustering, og det gikk greit. (måtte ha papirer på 4hjuls) MEN de sjekker at lysene er i orden, så sørg for å justere de. Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 ny regel fra 01.01.08 husk 11cm klaring fra bakken til bærearmer og andre vitale deler :( Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg