Gå til innhold

audi på eu !

Ranger emnet

HondoAudi

Anbefalte innlegg

Da var tiden kommet og jeg har hatt bilen på eu-"godkjenning" ;)

Må prøve og få rettet på feilene så fort som mulig, så ber om tips for de som har vært borte i det samme før :)

Feilene:

1.1.12 ABS virker ikke (dette visste jeg jo, men har ikke vagcom så vet ikke helt hvor feilen ligger)

1.2.1 Ujevn brems bak, henger venstre side (dette kan vel løses ved å skru opp kalipper osv.? )

4.2 NÆRLYS - her står det bare at jeg må justere høyre og venstre side foran. Vil dette si høydejustering da? Tok av angel eyes og satte på originale før kontroll, for tenkte det kunne være kjekt...

5.2 Øvre fremre bærearm høyre side foran - dette skjønner jeg ikke helt. Noen som vet hvordan de kontrollerer disse? Har hatt av hele det "staget" og synes foringene ser minst like fine ut som på de andre bærearmene... :confused:

9 Senkesett ikke i vognkort - trodde ikke ville bry seg om, men er i gang med å sette på noen andre midlertidige fjærer som jeg har TUV på ;)

Noen med ideer om hvordan løse dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brems henger på: Plukk av calipter og sjekk glidere. Jeg pussa mine og smurte med siliconfett(dette er anbefalt av møller). ABS: sjekk sensorer.

Bærearm: De sjekker slakke ved å klemme sammen hodet(bruk tang), hvis det er over 2mm slakke = må bytte.

Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis

|Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brems henger på: Plukk av calipter og sjekk glidere. Jeg pussa mine og smurte med siliconfett(dette er anbefalt av møller). ABS: sjekk sensorer.

Bærearm: De sjekker slakke ved å klemme sammen hodet(bruk tang), hvis det er over 2mm slakke = må bytte.

Takk for svar!

Skal prøve trikset på bremsene.

På ABS-bremsene - må jeg av med halve drivakslingene for å se hvordan det står til med kransene?

Hodet på bærearmene, vil det si de som går inn i spindelen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider