Gå til innhold

takantenna..

Ranger emnet

Roger Håkonsen

Anbefalte innlegg

hvordan tar jeg denne av?:)

godt spørsmål:)

tror det skal være å skru den av, men jeg har drevet å rivd å slitt i den både fram å tilbake, opp og ned, med ingen resultater i det hele:p

så, godt spørsmål:)

Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro

Audi A3 1.8T Ambition

Golf 3 1,6 GL ...solgt...

Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt spørsmål:)

tror det skal være å skru den av, men jeg har drevet å rivd å slitt i den både fram å tilbake, opp og ned, med ingen resultater i det hele:p

så, godt spørsmål:)

hehe, har gjort Akkurat det samme! :) ser jo andre har skiftet så må jo være mulig:)

- Vw Caddy 2006

+ Audi A3 1999 (solgt)

+ Audi A3 2004 (solgt)

+ Mazda 323F 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, har gjort Akkurat det samme! :) ser jo andre har skiftet så må jo være mulig:)

må nok det:)

har lagt merke til et lite hakk nederst på antenna, helt inntil taket, kanskje det er noe pop-off funksjon der... og det er også to "skruer" i selve antenna, bakpå.

kan jo være noe:)

Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro

Audi A3 1.8T Ambition

Golf 3 1,6 GL ...solgt...

Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må nok det:)

har lagt merke til et lite hakk nederst på antenna, helt inntil taket, kanskje det er noe pop-off funksjon der... og det er også to "skruer" i selve antenna, bakpå.

kan jo være noe:)

måtte ut å prøve men fant ut at det ikke var skruer på antenna, var bare noe gummi som lignet på skruer:(

- Vw Caddy 2006

+ Audi A3 1999 (solgt)

+ Audi A3 2004 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
uff lurer fært på dette selv. min antenne ser ut som en ost snart med alle hullene.. har prøvd å vri den av utallelig mange ganger med all verdens krefter.. må da være en anna metode?

hehe, har vridd rundt maaange ganger jeg og, men hjelper jo ikke:(

håper noen andre har et klokt svar:)

- Vw Caddy 2006

+ Audi A3 1999 (solgt)

+ Audi A3 2004 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider