divad Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Hei.. Da er jeg i gang med nytt prosjekt.. Bil: Porsche 911 GT3 Kjøpt: ebay.com Pris: Totalt ca.140 kr. Farge: Har tenkt å ha den i rød eller blå(Men åpen for andre forslag) Ja... Da har jeg noe å sette i fingrene i noen timer.:D Slik så pakka ut.. Litt bulkete, men. Mannen jeg kjøpte den av hadde pakka pent inn med bobleplast:) ... Tar gjerne imot tips, forslag eller bare kommentarer..:) Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 disse porsche settene fra tamiya er meget bra,har gt2 settet ligende på hylla jeg,sammen med et par hundre andre sett tildamndamn Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet April 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Liten update! Har da festet stolene, og faktisk lagt teppe! Så langt fornøyd med settet!:) Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Holder for øyeblikket på med hjulopphenget, og litt slikt.. Legger inn bilder senere i dag.. Men comments kunne det vært mer av...;) Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 meld deg inn på IPMS Norge Forum - Hovedside hvis du ikke er medlemm da her er det mer liv når det gjelder byggesett:jackinbox: men bilen ser bra ut så langt da Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 meld deg inn på IPMS Norge Forum - Hovedside hvis du ikke er medlemm da her er det mer liv når det gjelder byggesett:jackinbox: men bilen ser bra ut så langt da Takk for tipset.. Sjekker ut den sida jeg;) Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg