Anders187 Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Noen som har noen meninger om denne spilleren? Skal i ett helt greit "råneanlegg" i bilen til si som ikkje krever så veldig mye utenom att det er mye bass:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Nyere sony spillere er stort sett crap, så jeg ville finni noe annet var jeg deg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders187 Skrevet April 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 jaok, greit og vite:p Men hva er det som er så dårlig med de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 jaok, greit og vite:p Men hva er det som er så dårlig med de? Lyden... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Har testet en sånn over lengre tid nå, kan ikke si annet en at jeg er imponert, sony har virkelig kommet seg når deg gjelder lydkvalitet, spilleren har også mye nye fine finesser som å schrolle i playlist med volumknotten.. Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg