lknest Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Har et "problem" med at det knepper når jeg retter opp igjen etter å ha tatt en sving. Dette kommer både når det er slake og krappe svinger. Noen som har anelse om hva som kan gjøre dette? Og hva som skal til for å fikse det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 lite servoolje? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jason940 Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Kan være dårlige lager, i toppen av støtdempertårnet. Siter 360 M/TURBO TIL SALGS Ny bil i hus: 04mod Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lknest Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Man kjenner så vidt at det knepper litt i styringa når det skjer.. Vet ikke om det kan utelukke noen alternativer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jason940 Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Kan også være krysset på styrestaget ditt. Det sjekker man ved å riste litt fort i rattet, mens man låser staget i motorommet med en stor skrutrekker eller lignende. Siter 360 M/TURBO TIL SALGS Ny bil i hus: 04mod Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lknest Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Takk for tips :) Da skal jeg se om jeg finner ut noe mer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 tipper på endeleddet ditt jeg ;) er rimelig sikker vis det klakker :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimAndre Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Hos meg var det en gang at et bremserør gikk inn i et stag hver gang jeg svingte til en side.. (Husker ikke hvem) Kan jo sjekke det med samma.. :P liten jobb å se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg