Dr_S Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Dette er en liten påminnelse til alle dere feilpost-nisser her inne ;) Vær så snill og post tråden din der den hører hjemme! Lurer du på felger til Hyundai, post på Hyundai. Lurer du på seter til Volvo V70, post på Volvo V70. Har du et spørsmål om BMW M3, post på M3 forumet. osv osv osv osv osv osv Hvis alle kan prøve å følge dette, blir det mye ryddigere her inne. Dessuten; husk at det er dere brukere som etterspør alle de ulike underforumene på bilmerker. SÅ BRUK DE! :) Det blir endel unødvendig jobb for moderator når trådene skal flyttes. NB! Husk også å lage en utfyllende og beskrivende topic!! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Bump! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 bumpidibump xD LOL :P Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Juni 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2010 Bump. Bruk merkeforumene! Jeg flytter en god del tråder...ofte uten å vise "flyttet", for ellers ville /Annet til tider ha mer synlige flytta tråder enn...annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deecee Skrevet Oktober 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2010 Bump. Bruk merkeforumene! Jeg flytter en god del tråder...ofte uten å vise "flyttet", for ellers ville /Annet til tider ha mer synlige flytta tråder enn...annet. Hvor er "ønskes kjøpt"?? Jeg ønsker leid en garasje i Gardermoen-Oslo omr hvor legger jeg inn den tråden? Siter Jeg har kontakter i utlandet på billig lakkering og karosseri jobb. Styling (Ferdig på bil) og noe motor-tuning. Kommer senere med bilder av bilen som er fikset i utlandet. Christoffer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2010 Hvor er "ønskes kjøpt"?? Jeg ønsker leid en garasje i Gardermoen-Oslo omr hvor legger jeg inn den tråden? Ønskes kjøpt ligger øverst/over i hver salgsdel. De fleste legger garasje- og mekkestedtråder her på Annet, hvilket er helt greit. Lurt å skrive hvor i landet/område i trådtittel. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dieseldyr Skrevet Desember 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2010 Hmm, "problemer med ventilløftere på gammel Toyota Hi-Ace", skal vel på Teknisk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2010 Hmm, "problemer med ventilløftere på gammel Toyota Hi-Ace", skal vel på Teknisk? ...eller på underforumet for Hiace.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dieseldyr Skrevet Desember 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2010 (endret) Vel, hydrauliske løfrere er samme prinsipp uansett bilmerke. Det blir vanskelig for de kyndige å svare når de må se innom alle underforum? Jeg syntes det blir litt tullete med tekniske spørsmål på underforumene. f.ex Chevrolet 6.5L Diesel, her har man samme motor i Van, Tahoe, Silverado og sikkert flere. Endret Desember 20, 2010 av Dieseldyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2010 Vel, hydrauliske løfrere er samme prinsipp uansett bilmerke. Det blir vanskelig for de kyndige å svare når de må se innom alle underforum? Jo selvfølgelig, helt greit med Teknisk. Mange her inne går ikke direkte på underforums, men ser på tvers av dem via "nye innlegg". Og da er det ikke så nøye om den ligger på Teknisk...eller Hiace. For ettertiden, siden tråder gjerne havner langt ned i leksa (hvertfall på Teknisk), så er alfa omega en god trådtittel som er søkbar uansett hvor den er postet på forumet, og det hadde du hvertfall. Creds! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dieseldyr Skrevet Desember 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2010 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg