Oslo_gutt Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Hei, Kan dere fortelle meg en billig verksted til å kunne utføre følgende arbeid. Jeg kjøper egne deler. Jeg har en mb c klasse 2003 modell. Jeg må få byttet ut forringer bak som sitter ytterst og nærmest hjuelene (det knirker bak i bile), bytte fjær bak og bærearm foran på høyre side. Bertel O steen på Ullevål stadion skulle ha 9000 både deler og arbeid.En annen verksted i svergie skulle ha 8000 kroner. Alle tips og svar mottas med stor takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///AMG Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 hvilke foringer er det egentlig snakk om? camber staget? eller foringer i brua bak? edit: tipper nesten hvilket som helst verksted klarer å skiftet disse foringene. stjerneservice har i allefall god greie på mercedes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oslo_gutt Skrevet April 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Jeg vet ikke sikkert men, foringene sitter nærmest hjulene. Det er foringer bak, ja. Det kalles for knirke foringer. Takk for svaret! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg