Sokki Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 har prøvd bare clayen til meguiars,men finnes det noen bedre,vil prøve noe annet hehe Men også en god avfetting,en på jobben mente man kan dynke en svamp i parafin og la den gli over til det er helt glatt,parafin skader ikke lakken heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Heguiars sin er mer en bra nok den, et alternativ er Riccardo clay fra scandicshine også... Parafin har jeg også hort funker, men det drar jeg ikke over bilen selv om jeg har skjønt det er ufarlig....Prickbort er vel da noe som også funker, det finner du hos Norsk Prol.... Om du tar Parafin el Prickbort så gjør det ETTER at bilen er vasket da...ikke noe poeng å dra med seg mere dritt en nødvendig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Kjøp deg Riccardo clay og Optimum No Rinse fra scandicshine, så har du claylube for livstid! :) denne blander du ut selv, det er et konsentrat som kan brukes til så mangt. Scandic Shine AS Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Synes Riccardo clayen funker bra med CG SQD som ligger under clay hos scandicshine. Har også prøvd Pinnacle sin combo men syntes denne var litt for mild. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg