Progress Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 hei, akkurat fått sommerhjula på audi'n, men den er jo så høy at det var jo direkte stygt! så er ute etter noen senkesett. bilen er en audi 100 c4 2.6e, og jeg har kikket litt på dette settet : Superstyling.no noen som har noe erfaring med dette? i og med at det står "Lower: 35-65 / 40" vil vel det si at det er justerbart forran ? evt kom med andre forslag, og hvor mye senk som er finest på bilen. hjul : 225/40 R18" takker for hjelp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rebell Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Det er justerbart foran og fast bak :) Bilstein dempere og eibach fjærer blir knall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auto-Union^A6^ Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 har selv senket Audi-en min. kjøpte senkesettet hos Norsk bildelsenter. senkesettet er fra Witec, produsert av KW, som er velkjent. 35mm, akkurat passe. ville ikke ha den lavere pga veihumper o.l. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Progress Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 er det bilstein og eibach som er på det settet jeg linket til ? eller er det noe du bare anbefaler? evt hvem er det som leverer bilstein? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auto-Union^A6^ Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Norsk Bildelsenter 100 her er direktelinken. der finner du det som passer deg. de har flere forskjellige leverandører, bl.a eibach, KW performance m.m. som sagt jeg har weitec. valgte dem pga pris, men selv om de er billigst er jeg fornøyd. hvis du skal bestille herfra, pass på at det er riktig type, kan fort bli feil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auto-Union^A6^ Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Bilstein, KW, Eibach og Weitec er tyske. det betyr kvalitet og bra resultater:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XperX Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Hvordan blir bilen på vinterføre? Har lyst å senke min, men er skeptisk...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg