Gå til innhold

Bjørgvin`s 1.8TQ --Noen nye bilder--

Ranger emnet

Bjørgvin

Anbefalte innlegg

• Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Oppdateringer? Fått vingen? Hva mente du forresten med at du hadde fått nye stusser for 39 kr? :S

Har fått melding om at vingen og sideblinkersene er kommet ja. Er til sjøs på jobb nå. Hjem igjen mandag :-) Vingen er sendt til lakkering, så kommer nok updates neste uke!

Angående stussene, så var det litt teit med strøken lakk, men med to rustholker av eksosrør. Kjøpte derfor to rustfrie rør fra biltema som jeg sklei rett over de gamle. Blir nok ikke noe permanent løsning, men duger for nå.

Noen som vet hvilke type pærer jeg skal ha i de sideblinkersene? Burde vel kanskje også byttet blinklyspærene foran og...

A4 avant 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått melding om at vingen og sideblinkersene er kommet ja. Er til sjøs på jobb nå. Hjem igjen mandag :-) Vingen er sendt til lakkering, så kommer nok updates neste uke!

Angående stussene, så var det litt teit med strøken lakk, men med to rustholker av eksosrør. Kjøpte derfor to rustfrie rør fra biltema som jeg sklei rett over de gamle. Blir nok ikke noe permanent løsning, men duger for nå.

Noen som vet hvilke type pærer jeg skal ha i de sideblinkersene? Burde vel kanskje også byttet blinklyspærene foran og...

Høres bra ut! :) Men ble det ikke ekstra kostnader for vingen, da den passerte tollen? :P PM meg selgeren du kjøpte fra. Hva er forresten artikkelnr på de rustfrie rørene fra Biltema? Venter spent på bilder!

( ) Audi A4 1.8 20V Avant Quattro 1998

(x) Audi A6 2.7T Biturbo 2000

(x) Opel Corsa 1.2 City 2001

(x) Honda NSR 125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Noen som har innspill på en ting.

Når jeg gasser kraftig, gjerne ved forbikjøringer har jeg problemer med at bilen trekker ut mot siden. Er ikke noe bestemt side. Kommer også ved kraftig nedbremsing. Kan jo være foringene, men bilen ble nettop EU ok. Måtte bytte to foringer. Hadde dette problemet før kontrollen og. Kan det være noe så enkelt som ubalanse i hjulene?

A4 avant 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...