Gå til innhold

Audien min Krasjet=(

Ranger emnet

krissaa3

Anbefalte innlegg

Dro fra skolen i dag da jeg kom over et forferdelig syn , A3 min hadde blitt krasjet i ,Husket fra i dagmorges at det var en Grønn 4x4 (lignet på charokee) som stod bak meg. dette skjedde like ved bislett stadion. Det som skjer nå er at jeg må bytte bakfangeren , lakkere ,og dette var akkurat det jeg ikke trengte nå etter å ha bestilt felger, nye lykter og tåkelykter. men men , noen typer som ikke er personer nok til å kunne legge igjen en lapp med nummer og stå for det de har gjort.

IRRITERENDE SOM FAEN!

Tips: ta alltid bilde av bilen UANSETT!

Never drive faster than your guardian angel can fly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig synd.

Jeg har opplevd det samme, men jeg tok regnr til bilen atme, tenkte at" bombe vis at denne gamle røde volvoen dulter døra på bila mi, og da jeg kom ut fra kjøpesenteret, så jeg en bulk, med samme rødfarge som volvoen, fikk tak i personen, og personen innrømte dette, og jeg fikk dekt dette på personens regning.

Parkerer no langt unna hvis jeg skal på kjøpesenter, eller parkerer ved de fine bilene:)

VW Touran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi pokkern meg to! I dag på skolen så er det antageligvis en hvit varebil eller noe som har rygget inn i siden på bilen min. Det er iallefall hva ripene antyder. Ble heldigvis ikke noen bulk, men ble noen riper som ikke var helt fine. Aner ikke hvem det er som har gjort dette. Men tullingen har iallefall ikke lagt igjen noen lapp eller noe i ruta. Skal se i morgen på skolen om noen har en bil som kan være høy nok og hvit til at det er bilen som kan ha rygget inn i meg. Skal nok ta et par ord med eieren av den bilen hvis jeg finner en slik bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt men en tur rundt på bislett nå og ser dårlig ut til at det er noen som "bor" her som har gjort det.. mulig det er en som har prøvd og parkere bilen og truffet bilen min etter at den grønne har kjørt. en umulig oppgave og finne en bestemt bil på bislett:S men lukeparkering inn og ut bør bli obligatorisk på oppkjøring=P tydeligvis ikke mange som kan rygge eller åpne dørene sine. det er synd for oss som bryr oss om bilene våres og de gir faen.

Never drive faster than your guardian angel can fly

Lenke til kommentar
Del på andre sider