sparky Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Hei alle sammen eg har et lite problem som eg håper noen her kan hjelpe meg med? Mitt problem er som følger: Eg hadde en moped for et års tid eller to siden (billig frem og tilbake til butikke osv osv) men denne er solgt for lenge siden og eg tror ikke salgsmeldingen har kommet frem til biltilsynet og eg har fått krav om årsavgift på denne og eg lurer på hva gjør eg?? kan eg gå på biltilsynet og mede skiltene tapt og vente på at dagens eier skal komme til meg?? tror forresten at denne mopeden er knust i dag så. håper noen kan hjelpe meg... Mvh sparky Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sparky Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Ingen som vet hva eg kan gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CheFF Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 ringe Statens vegvesen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrML Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Men det var du som leverte salgsmeldingen? Som det står bak på lappen om omregistrering så skal selgeren ta seg av at denne lappen blir levert når begge har signert. Dette er for at ny kjøper ikke skal la være å levere så blir ansvaret liggende på deg. Men som sagt, bare å ringe BT. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg