Gå til innhold

Rød Golf mk5 "R32" ut av Oslo retn syd.

Ranger emnet

v-g

Anbefalte innlegg

Jeg tok igjen det jeg trodde var en rød mk5 R32 ved Ryenrundkjøringa i 1530 tiden og tenkte, nå skulle det vært en annen tid på døgnet så kunne jeg få dratt på litt og hørt på lyden av den.

Etter som køen løste seg opp dro jeg på litt, men han var ikke villig til å følge på. Jeg kunne heller ikke høre noe til de seks sylindrene. Det hele var lite imponerende.

Den var lav, med chromespeil, midt eksos, emblemer, alt lå til rette for å lure folk. Sjekka når jeg kom hjem, 140 dieselhester! Det eneste som stemte var 4 Motion! (Kan jo være at han kjører med en annens bil skilt, jeg vet ikke.)

Han skal ha skryt for S6 kjørelys nede i front, det var stilig.

R32wannabe.jpg

Vidar - kverulerende eldre drittunge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg den kun bakfra, men det er sikkert denne... Mente at det var noen audio stikkers på den, og et Oettinger (eller hur det nu skrives) emblem.

/M

Ja, det står MTX i bakruta. (Som på parasollen på bildet.)

Og et sånt teit Calvin som pisser på et-eller-annet-klistremerke, mener jeg jeg så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen er en såkalt R32 Diesel!

Er nå godt over 200 hester i den og alt utstyr som på en r32..

Terje heter han som eier den, bilen er utrolig tøff, går som et uvær, har et sinnsykt popanlegg og er til stadighet meget ren og pen;)

Han har også en lightning med 8-900 hk, ny caravelle med 22", senk og full pakke og litt annet snacks!

Kul kar med kul interesse for biler:-)

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen er en såkalt R32 Diesel!

Er nå godt over 200 hester i den og alt utstyr som på en r32..

Med vekt på ordet "såkalt". Har han virkelig byttet til alt en ekte R32 har?

Ja, den var ren, det skal han ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blir en R20;) Men har ALT R32 utstyr utenom ratt..

Gjort seg utrolig flid og brukt myye penger og tid på den!

Er konstant å se på gatebil, eieren legger man også godt merke til;)

Noen som husker en som skulle ha luftgitarshow på scenen på gatebil i fjor? trenger vel ikke å si mer.. hehe

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider