karljoh Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Hei, det er mange som sier at kondensatorer ikke er noen vits å koble opp. Stemmer det? Hva om du har en stor nok kondensator vill det da spille noen kraftigre/bedre? Link til den jeg tenker på: www.megabillig.no MEGABILLIG AS Går det ann å kjøpe for stor kondensator? Lurer litt på om jeg har fått ett bra anlegg her, har lest MYE forum. Tror jeg har det beste av det beste nå:p Passer alle disse delene sammen som jeg har tengt å kjøpe: (Har noen av de allerede.) Forsterker: Lanzar OPTI6000D 6000W RMS Digital Competition Mono Block Amplifier :: Car Audio Deals Høytaler: TS-W5102SPL Pioneer Subwoofere - Bilunderholdning Dynamo: 160 amp. Batteri: eBay Motors: ODYSSEY PC2150 RV Motorhome Marine Audio BATTERY PC2150 (item 260206263861 end time Apr-22-08 15:02:22 PDT) (Ikke bestemt meg helt ennå om jeg finner ett kraftigre batteri så går jeg for det.) Om noen vet om ett bedre batteri så si ifra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 En kondensator lager ikke strøm. Så kraftigere blir det ikke. Men en kondis vil, for den som har for lite strøm til anlegget, hjelpe til at det blinker mindre i lysa enkelt forklart. Dette temaet er blitt tatt opp 436 642 ganger så bare søk så finner du masse artig lesestoff :) Edit: Er vel igrunn ikke noe som heter "for stor kondis". Jo større jo bedre. Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karljoh Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Takk:) Så det er virkelig jo støre jo bedre, men en ting jeg er litt bekymret for er det med å lade opp kondensatoren før du kobler den på batteriet får å unngå det store smelet. Jeg leste litt om hvordan den skulle lades men forsto det ikke helt... Det er vell kanskje exsta viktig om det er en kondensator på 50farad. Vill helst slippe å få støt eller hjerte stopp:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 En 50F kondensator er en så kallt hybrid kondensator og har samme effekt/kapasitet som et middels batteri. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 En 50F kondensator er en så kallt hybrid kondensator og har samme effekt/kapasitet som et middels batteri. Mvh Pål Ja, og NEI! ;) Det er snakk om ca. 0,01 Ah... Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karljoh Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Hvordan lader du en kondensator før du kobler den til batteriet, eller hvordan unngår du smell når du kobler den til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Hvordan lader du en kondensator før du kobler den til batteriet, eller hvordan unngår du smell når du kobler den til? Kobler/holder den medfølgende glødelampen mellom + kabel og + på kondis til den slutter å lyse. Så er det bare å koble + kabel til kondis. Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Kobler/holder den medfølgende glødelampen mellom + kabel og + på kondis til den slutter å lyse.Så er det bare å koble + kabel til kondis. Du kan også følge bruksanvisninga..... hvis du er litt i kontakt med din feminine sidealacocaina Der står det hvor lenge den skal være tilkoblet før du kan koble strømmen på...... har jeg hørt:watchout :tannløs: Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Til den prisen på sub, så ville jeg helt klart valgt noe annet en pioneer... feks noe fra resonant ;) Og bruk heller penger på skikkelig(e) batterier, enn kondensator... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karljoh Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Noen gode forslag til batteri som kan måle seg med de best, for ikke alt for mange 1000 lapper? Helst ikke mer enn 3000kr:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 har en stinger 1f kondis som jeg er veldi fornøgd med...skal ha en til eller en til med større farader av samme merke Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karljoh Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Noen som vet hvor du kan få dette Odyssey PC1700 batteriet på tilbud? Eller er det noen som selger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Bare pass på at du har like bra batteri foran ;) Oppgrader kablene til batteriet også når du er igang... Odyssey: Odyssey Batterier Her også: Auto Bilstereo ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karljoh Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Kan jeg ikke bare ha orginalt batteri foran? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karljoh Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 eller vill da det orginale barreriet utlade det ny eller om vent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg