codegen Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 det går nok fint det Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Kjøp en ny dynamo (høyere Ampèr tall) istedenfor å kaste bort pengene på en flashy kondensator! Blir som å kjøpe tape når du egentlig trenger plaster! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 eller vill da det orginale barreriet utlade det ny eller om vent? Ja, det hjelper lite med nytt flott batteri baki, hvis det foran ikke holder mål. Batteriene bør være så like som mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karljoh Skrevet April 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Må de det... Skuffet:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Til den prisen på sub, så ville jeg helt klart valgt noe annet en pioneer... feks noe fra resonant ;) Hvorfor det? Jeg bare spør, siden trådstarter mest sannsynlig er ute etter bass så det holder.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Må ikke, men bør... Har kjørt med to ulike batterier i 3-4 år nå og det funker helt fint så lenge bilen ikke står for lenge, da vil de tappes. Hjelper gjør det uansett i forhold til å bare ha ett batteri :) Edit: Og til de som ikke har skjønt det, RE er blitt ganske så dyrt nå som prisene er ca doblet... Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karljoh Skrevet April 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Noen enhet det går ann å kjøpe for å få batterier til å sammarbeide bedre, eller ikke tappe hverandre ut? Fins så mye rart der ut etter vært så jeg bare lurer jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg