Bead-lock Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 har en 5 bolt g20 aksel her jeg:D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 :D 10 eller 12 bolt? utveksling? Har du forresten tips ang. tannstag? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet April 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2011 Her er det lenge siden det har skjedd noe. :( Jeg har såvidt begynt på motoren igjen, sist stoppet jeg på at jeg manglet starterchims. De er innkjøpt - men passer ikke! :( Blokka har mulighet til å ta imot startere med både rett og skrå innfesting, men chimsene er for rett innfesting. Jeg har 3 startere, to med skrå innfesting og en med rett innfesting. Av disse , er det bare en som passer sammen med den store flexplata - og den har skrå innfesting. :( Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2011 (endret) På fredag var jeg en tur på høgger'n for å finne deler til madamens '96 RS2000:ford::confused:, og der hadde de tannstang fra en '92 Dodge RAM van. :D Da er det bare resten som står igjen. :shake EDIT: Den tannstangen passet selvfølgelig ikke, høyre ble venstre og omvendt...med den er i dag byttet med en tannstang fra en Hyundai H1. Endret August 15, 2011 av VCE Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg