Gå til innhold

KINETIK HC2400 lader

Ranger emnet

karljoh

Anbefalte innlegg

Nei, var det jeg også fant ut.. Skjønte ikke hva trådstarter skulle frem til. Fikk med meg at det var snakk om en batterilader til 6000kr..

Trådstarter: En lader er da en lader.. Den til 6000kr er jo sikkert såklart bedre enn biltema sin. Men biltema sin lader batteriet ditt den også.. :p

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok la meg forklare litt bedre, Kinetik HC2400 - 2750 Ampere Power Cell - The Monster er ett ganske så kraftig batteri så jeg lurer litt på om det trenger noen form for spesiel behandlig.

Å med det mener jeg om du trenger Kinetik KHC-55A Batteriladeren eller om det holder med bare en helt vanelig lader?

En lader er da en lader er det jo en som sier å det sier jeg også, men stemmer det? Hvorfor er det da egene ladere til batteriene i den serien? Vill bare være sikker så jeg ikke kjøper noe som ikke virker som det skal:)

http://www.morel.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok la meg forklare litt bedre, Kinetik HC2400 - 2750 Ampere Power Cell - The Monster er ett ganske så kraftig batteri så jeg lurer litt på om det trenger noen form for spesiel behandlig.

Å med det mener jeg om du trenger Kinetik KHC-55A Batteriladeren eller om det holder med bare en helt vanelig lader?

En lader er da en lader er det jo en som sier å det sier jeg også, men stemmer det? Hvorfor er det da egene ladere til batteriene i den serien? Vill bare være sikker så jeg ikke kjøper noe som ikke virker som det skal:)

http://www.morel.no/

Er vel slik som med f.eks bildeler.. F.eks bremseskive til en volvo 240 koster 1235kr på volvoforhandleren, mens på biltema er den under 500kr. Sikkert ikke samme kvalitet, men får stoppa bilen med biltema sin skive.

Det jeg vil frem til er at du KAN kjøpe den dyre laderen om du vil være på den sikre siden og gi batteriet ditt den kosen det trenger for å holde seg ung og i topp stand lenge. Biltema laderen gjør vel akkurat samme nytten som den dyre laderen, men sikkert ikke på like kort tid om du skjønner..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider