Gå til innhold

audi coupe quattro / s2 prosjekt :)

Ranger emnet

quattro-power

Anbefalte innlegg

hey :)

jeg var å hentet meg en audi coupe quattro 20v her i høst:) er ei stund siden nå men. hehe

hadde drivi å sett litt på coupe quattro på internett. men så dem var ganske høyt i pris for en fin en. å da jeg kom over denne i motorbørsen til 55.000 med s2 motor. måtte jeg bare ringe:D

grunnen til den lave prisen var fordi han ikke hadde klart å koble opp ledningsnettet i mellom motor og "bilen" fordi han ikke hadde koblingskjemaer.

så jeg reiste nedover til sandefjord dagen etter, med biltralle:)

handlet bil, og reiste hjem, og ryddet plass i verkstede :)

var litt redd motoren kanskje var defekt, siden jeg ikke fikk startet den eller noe når jeg var å hentet den:/

men skjønte at han typen ikke kunne ha satt ned en s2 motor i den hvis den ikke hadde vært i orden.

han hadde nemlig hatt den motoren i den forrige bilen sin, men som da dessverre blei vraka:(

nå er ledningsnette så å si koblet opp. bilen starter å går fint:) eneste som mangler å koble opp er kjørecomputer, noe som forhåpentlighvis blir gjort en av dem nærmeste helgene.:)

det som er gjort med motoren er:KN-filter, chippet, bremset til 276hk:)

etter bremsinga, så har det blitt satt på større intercooler, og 3"effektanlegg:)

det som skal kjøpes inn er:

-brock b1 (9x16et15) (kjøpt)

- dekk 215/35R16

-evo kanalskjørt (kjøpt)

-evo bakfanger

-evo vinge

- s2 lykter (kjøpt)

- KW justerbart senkesett

-svart skinninteriør

- s2 instrumenter (kjøpt)

- lyktsenkere (kjøpt)

- b4 panser

- justerbare stag fra leppe til fanger (kjøpt)

- s2 emblemer (kjøpt)

- alu gitter til fanger (kjøpt)

her er noen bilder av bilen sånn den så ut når jeg kjøpte den.

kommer snart flere bilder av åssen den står nå:)

håper på noen kommentarer:)

miin.jpg

min.jpg

_p.jpg

golf 2 1,8cl

1991 audi s2 coupe

opel omega b 2,5tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...