Gå til innhold

Min Golf 3

Ranger emnet

CecilieF

Anbefalte innlegg

Ja det var han som hadde den før meg som har harvet den litt.. så lista i midet på bakfangeren er borte..

Men det blir snart fiksa med litt glassfiber og spakkel :D

Jeg har ikke sommerdekk på den..

Nå står det 15" helårsdekk..

Men vurderer å kjøpe ett sett me fine dekk me shiny 17" til den, om jeg får råd da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var han som hadde den før meg som har harvet den litt.. så lista i midet på bakfangeren er borte..

Men det blir snart fiksa med litt glassfiber og spakkel :D

Jeg har ikke sommerdekk på den..

Nå står det 15" helårsdekk..

Men vurderer å kjøpe ett sett me fine dekk me shiny 17" til den, om jeg får råd da ;)

Regna i grunn med at det var han ja, alltid gutters feil når det er ødelagt noe på bilene alacocaina hehe

Tror du burde sette av penger til felger ja, bilen blir UTROLIG mye tøffere. Se litt på finn osv, mange som selger billig der :)

Trenger ikke være noe dårlig heller!

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja men er jo sant da, jeg har jo så vidt kjørt bilen til nå :P

Ja ska selvfølgelig kjøpe råe felger, men jeg ser ikke vitsen og kjøpe noen til ett par tusen nå.. når jeg kan vente til litt etter sommer og kjøpe noe rimelige fete istede :D :driving

Neeeh, de va ikke noe fin ;)

hvis du går ned til halvparten av den prisen ska æ kjøp de ;);)

Nå snakker du vel litt rundt deg selv her:p Først skal du ikke kjøpe billig, men så vil du kjøpe billig! hehe.

Jeg syns du skal gjøre det, er jo ikke noe poeng med sommerfelger til vintern da! Ser jo så utrolig mye bedre ut å :viske:

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snakker du vel litt rundt deg selv her:p Først skal du ikke kjøpe billig, men så vil du kjøpe billig! hehe.

Jeg syns du skal gjøre det, er jo ikke noe poeng med sommerfelger til vintern da! Ser jo så utrolig mye bedre ut å :viske:

hehe var jo en spøk da siden jeg vet han aldri går med på det ;)

men hadde ikke lagt meg ned å nekta for 2000kr.. så hadde jeg hadd til jeg får spart nok til å kjøpe dyre da vel ;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider