klovnster Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Så da er du med allikevel da, men som dommer... :)Er det polo'n du konkurerer med? er hvertfall med noen av stedene.. og da som dommer i EMMA.. er poloen jeg konkurerer med ja.. blir mulig å få høre på den på hvert treff :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 er hvertfall med noen av stedene.. og da som dommer i EMMA.. er poloen jeg konkurerer med ja.. blir mulig å få høre på den på hvert treff :) Oki, bra da! :) Sender du den med noen annen da eller? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Å feriere ekke så dyrt nødvendigvis, men når man kjører 2 tonn bil med 2 tonn henger bak, som da totalt blir 4 tonn pluss lengde på 11-12 meter, ca 2 meter i høyde +++ uten sponsorer av diesel og ferje så blir det mildt sagt dyrt ja.Så får se hva som skjer da. Mulig at det dukker opp mystisk mye penger en plass, hvem vet. Det dukker vel alltids opp noe! :) 4 tonn!!!!!!! Hva er det du skal ha med deg???? Du kan jo droppe hengeren, og kjøre bilen istedet! :) :) :) He he... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Det dukker vel alltids opp noe! :)4 tonn!!!!!!! Hva er det du skal ha med deg???? Du kan jo droppe hengeren, og kjøre bilen istedet! :) :) :) He he... Går vel litt på at jeg må ha med meg konkurransebilen da ;) og den står på henger, hehe.... Og med tanke på at den lille bilen veier 670kg i utgangspunktet og nå ca 1,3 til 1,4 tonn med anlegget montert så er det ikke akkurat noen bil å kjøre med på veien ;) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Går vel litt på at jeg må ha med meg konkurransebilen da ;) og den står på henger, hehe.... Og med tanke på at den lille bilen veier 670kg i utgangspunktet og nå ca 1,3 til 1,4 tonn med anlegget montert så er det ikke akkurat noen bil å kjøre med på veien ;) Oj da.... Noen som satser da! :) Da må du jo bare bli med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Oj da.... Noen som satser da! :) Da må du jo bare bli med! Kan godt være at jeg drar med meg henger fra Moss til Arendal, og bare den vanlige bilen fra Arendal og resten av runden. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Kan godt være at jeg drar med meg henger fra Moss til Arendal, og bare den vanlige bilen fra Arendal og resten av runden. Det kunne vært en god ide! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 bilen blir å høre på de treffa jeg er.. selvom det ikke er konkurranse for meg den dagen ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Hvordan funker egentlig EMMA-konkurransene, sånn sett i forhold til dB-drag? :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 er noe HELT annerledes :p dBdrag måler MAKS lydtrykk i 3 sekunder.. EMMA sq er dommerstyrt med bedømming av lyden og installasjonen.. EMMA espl (som kan minne om bassrace) er en lydtrykk basert konkurranse, men her og blir det bedømt installasjon Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reimers Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 hadde jeg fortsatt hatt stereo i corollaen hadde jeg dukka opp i molde ivertfall. men desverre så er alt solgt å økonomien på bunn :( så da blir jeg bare tilskuer i molde i år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Ingen flere??? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Joda, dukker nok opp jeg ;) Men hvor er uvisst... Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Noen som flere som blir med på årets happening for bilstereo????? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Klovnster, blir bilen din å se i Molde? ;) Er det både db-drag og EMMA som kommer på treffene? Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg