Gå til innhold

lekkasje i bagasjen!

Ranger emnet

Jock1

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt lekkasje i bagasjerommet, slik at det har rønni masse vann inn, har fått tetta det igjen nå, men det lukter helt for jævli pga at matta har blitt bløt. noen som vet hvordan jeg kan få ut lukta?:p den sitter i selv om jeg har tatt ut matta til tørking liksom;P

- Volkswagen golf 1993 1.8GT

X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

sliter med det samme i min vento. Den hadde store vannlekkasjer og vannskader da jeg kjøpte den. det var vanskelig å finne lekkasjen og enda vanskeligere å tette den. det viste seg å lekke inn baklyktene og ja - det lukter helt forferdelig. er det en slags eddik lukt i din? jeg endte opp med å fjerne baksetene da det var de som viste seg å være kilden til lukten.. de var helt råtten inni. etter de var fjernet tok jeg ut step-hjulet for å lufte foringen som ligger mellom hjulet og karroseriet. det luktet også eddik. så satt bilen i garasjen, åpnet alle dører og lot den stå å tørke helt opp i et par dager. Desverre har ikke lukten gått helt vekk, men er blitt ganske bra!:)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endte med at jeg byttet pakningen til baklykta, så nå er det tett hvertfall:) fått bort det meste av lukta også, har latt bilen stå og tørke i sola. Lukta vel ikke eddik i min, bare rett og slett rottent :P

- Volkswagen golf 1993 1.8GT

X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider