joaols Skrevet August 7, 2002 Rapporter Share Skrevet August 7, 2002 Noen som skal til Street Legal på Valle om 3 uker? Siter Jokke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet August 7, 2002 Rapporter Share Skrevet August 7, 2002 Originally posted by joaols Noen som skal til Street Legal på Valle om 3 uker? Forell mer om dette Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet August 7, 2002 Rapporter Share Skrevet August 7, 2002 thundervalle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaols Skrevet August 7, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2002 Jeg snakker om dragracing... Street legal er en egen klasse for biler som er registrert... Mye amerikanske biler og noen japanske og europeiske så vidt jeg vet. Var på ThunderValle tidligere i sommer på NM i drag. Deltok i rescueteamet der, og har kanskje tenkt meg ned dit nå hvis det ikke kræsjer med jobben! Penger er viktig vet du! Hadde vært kult hvis noen på forumet hadde kjørt :) Kan skaffe mer info om påmelding osv. hvis nødvendig! Siter Jokke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaols Skrevet August 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Forresten.... Det er ikke på Valle, men på Evje! ca. 35 mil fra Oslo (eller 6 mil nord for Kristiansand) Vil virkelig anbefale dere å dra på dette, da Evje Gokartbane ligger 5 min unna... her er det morro!!! (har feriert på banen i en uke 3 år på rad da det er onkelen til en kamerat som eier banen) Party på hytta blir det også!!! sakset fra hjemmesiden: Om tre uker skal det kjøres street legal på Evje. (Sletta langs Evjemoen) NBF sponser engangslisenser og påmeldingsavgift da dette er ett oppvisningsløp Regner med at dette betyr at det er gratis for de som vil kjøre... Siter Jokke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaols Skrevet August 21, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2002 jepps... da nærmer det seg drag på Evje! noen flere en meg som kommer nedover? hadde vært gøy. :D Racet starter kl. 10 om morgenen på lørdag, så det lønner seg nok å dra nedover på fredag! link til side med infoen du trenger: http://www.thundervalle.com/StreetLegal/Street%20Legal%202.pdf Siter Jokke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenhil Skrevet August 25, 2002 Rapporter Share Skrevet August 25, 2002 Joaols, elvsrex og meg selv ++ var å så på racet. Det var en audi som vant racet. Det var mange heftige ''børnouts'' og høy stemning. Oppmøtet var overaskende bra til størelsen på stevnet. De tre siste finalistene var: Ford, ''boble'', Audi... Det ble også mye gokart kjøring. Siter Trenger noen av dere Pa annlegg til party er det bare å ta kontakt med meg.. :cocain: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaols Skrevet August 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2002 Jepp... Gøy var det, men det var mer action på Thundervalle kan man si! Digitalkameraet var på service så jeg kjøpte et engangskamera. Legger ut bilder når de er fremkalt og scannet inn! Kan ikke si at jeg så noen spess. kjente biler bortsett fra en en ny vette som også kjørte på thundervalle sist! Siter Jokke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg