Gå til innhold

Valle

Ranger emnet


joaols

Anbefalte innlegg

Jeg snakker om dragracing... Street legal er en egen klasse for biler som er registrert... Mye amerikanske biler og noen japanske og europeiske så vidt jeg vet. Var på ThunderValle tidligere i sommer på NM i drag. Deltok i rescueteamet der, og har kanskje tenkt meg ned dit nå hvis det ikke kræsjer med jobben! Penger er viktig vet du!

Hadde vært kult hvis noen på forumet hadde kjørt :) Kan skaffe mer info om påmelding osv. hvis nødvendig!

Jokke

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten.... Det er ikke på Valle, men på Evje! ca. 35 mil fra Oslo (eller 6 mil nord for Kristiansand)

Vil virkelig anbefale dere å dra på dette, da Evje Gokartbane ligger 5 min unna... her er det morro!!! (har feriert på banen i en uke 3 år på rad da det er onkelen til en kamerat som eier banen)

 

Party på hytta blir det også!!!

 

 

sakset fra hjemmesiden:

Om tre uker skal det kjøres street legal på Evje. (Sletta langs Evjemoen)

NBF sponser engangslisenser og påmeldingsavgift da dette er ett oppvisningsløp

 

 

Regner med at dette betyr at det er gratis for de som vil kjøre...

Jokke

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Joaols, elvsrex og meg selv ++ var å så på racet. Det var en audi som vant racet. Det var mange heftige ''børnouts'' og høy stemning. Oppmøtet var overaskende bra til størelsen på stevnet. De tre siste finalistene var: Ford, ''boble'', Audi... Det ble også mye gokart kjøring.

Trenger noen av dere Pa annlegg til party er det bare å ta kontakt med meg..

:cocain:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp... Gøy var det, men det var mer action på Thundervalle kan man si! Digitalkameraet var på service så jeg kjøpte et engangskamera. Legger ut bilder når de er fremkalt og scannet inn! Kan ikke si at jeg så noen spess. kjente biler bortsett fra en en ny vette som også kjørte på thundervalle sist!

Jokke

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår