Heine Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Får ikke start på bilen, ser ikke at det kommer knist når jeg holder tennpluggledningene inntil toppen. Noen som har tips på hvor jeg skal begynne ?? eventuelt hvor det lønner seg og kjøpe delene jeg trenger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambozle Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 kommer ikke gnist? hmm.. dra av ledninga som går fra fordeler lokk til coil, på fordelerlokk siden, deretter tar du en skrutrekker som stikker inni ledningen og holder den i nærheten av gods.. så prøver du å starte ... kommer det gnist da ville jeg prøvd å bytta enten fordeler lokk eller rotor :) sjekk etter fuktighet inni fordeler lokket.. hehe hvis det ikke gnister er det mest sannsynlig coilen ... å da sier det seg selv.. at du må ha tak i ny coil.... well.. alle andre steder enn merkeverksted .. :p de er dyre... jeg vet at mekonomen leverer kvalitet.. men jeg vet også at biltema leverer billige deler ;) som faktisk holder :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoYneC Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 hvilken modell er dt du har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heine Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 hvilken modell er dt du har? 96 mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoYneC Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 det kan være ganske mye som er galt...tennkabler, coil, veivakselføler osv....har du sjekket feilkoder? står her åssen du sjekker feilkoder ;) Topbuzz Web Site - Technical Information - ECU Fault Codes @ www.topbuzz.co.uk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg