Exposito Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 er det lovt å kjøre med tåke-park i finland og sverige om dagen som det er i norge? Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Ja. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Bot for feil lysbruk i sverige er bare ca 400 kr uansett.. av egen erfaring hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 takk, skal en tur med familien til finland og ville ikke få bot og greier Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrulsR Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Er jo bare å kjøre med vanlige kjørelys om du er usikker? Jeg mener... hvorfor MÅ du kjøre med park/tåkelys? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 takk, skal en tur med familien til finland og ville ikke få bot og greier Hva med å bare kjøre med det du vet er riktig lys hele tiden da? :violin: Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 er jo greit å vite hva som er lov og så synes jeg det e litt kulere med tåke-park Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Du syns nok det fordi du er 13 og ikke vet hva det vil si å bli blendet av bil med unødvendige tåkelys på. Passaten i profilen din er vel forresten far og mors, regner jeg med.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Er jo bare å kjøre med vanlige kjørelys om du er usikker? Jeg mener... hvorfor MÅ du kjøre med park/tåkelys? Helt enig. Tåkelys, er for og bruke i TÅKE, ikke noe annet, fordi om lover sier du kan buke dem som kjørelys om dagen. De er helt idiotisk og bruke dem til noe annet, en det dem er laget for. Alle som jeg rekker og oppdage med park/tåke lys, får fjernlysa mine mot seg. Blender gjør dem og. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 er jo greit å vite hva som er lov og så synes jeg det e litt kulere med tåke-park Voks opp, og lær deg hva lykter, er ment for og brukes til. Et lite tips: Tåkelys - Brukes når det er tykk tåke ute. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Du hørtes jo ut som en ganske så stor tosk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Du hørtes jo ut som en ganske så stor tosk. Hehe, og det fra en tosk som er enda større. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenRawr Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Siter Peugeot 406 2.0 Volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Optus: du snakker om å vokse opp og lære hvordan lys skal brukes Så skriver du at alle du oppdager med park-tåke får fjernlysa mot seg..noe som er korrekt lysbruk. Snakk om å vokse opp... Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 park og tåke er vell lovlig på dagen? Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg