Gå til innhold

Hvor får man kjøpt Stinger produkter på nettsteder her i norge ellernoe?

Ranger emnet

Einart

Anbefalte innlegg

Bilstereo Spesialisten AS - Alt innen bilstereo, hjemmekino, Plasma/LCD skjermer, mobiltelefoner og datautstyr

Men som du sikkert har hørt før... Kondensator er en jalla løsning som sjelden har noen effekt hvis alt annet er "riktig" koblet og dimensjoner/oppgradert i bilen din ;)

Ps: regnet med at det var kondis du var ute etter iom at du sier i ett annet innlegg at du skal ha en kondis til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jupp..skal ha en til..har tilkoblet to vartabatterier,og har ei mono block til av ma audio hk401sx og har...så tenkte å ha en kondis til den andre så jeg får brukt den og..hehe når jeg hadde bare ett varta batteri på monoblocka uten kondis var det ingen strøm nok til monoblocka...så faktisk så hjelpte det..hmmm...så jeg får prøve med en til:P men blir kjøpt nye batterier senere;)

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte på å kjøpe samme som jeg har...altså to stk 1F SC241MDX kondensatorer....betalte 999kr for min og på en nettside koster det 1990kr:S er ikke mangen små farader kondensatorer raskere for å gi strøm en en stor Farader kondis? ...skal ha 1stk på hver monoblock..

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha. så en kondensator produserer altså strøm da, Keikooo? eller? Hvor tar egentlig kondensatoren strømen sin fra da?

En kondensator gjør ikke noe annet en og gjøre både dynamo og batteri langt mere slittent en nødvendig. forskjellen er jo at en kondis rett og slett "strekker ut" spenningsfallet, leverer ikke dynamoen nok strøm, så vil det uansett bli spenningsfall, da vil fallet gå ned til ca. 12,5v, hvor batteriet "tar" over.

*litt trøtt, så kunne bli litt surr*

Do-It-Yourself - DIYstash

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe blir sånn kondensator og batteri diskusjon dette til slutt:P bare lurte på kor eg kunne få kjøpt stinger produkter eg:P hehe....men men,diskuter folkens for min del:)

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider