Gå til innhold

Bare noen tanker...

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei,

Før jeg sier noe er det viktig for meg å poengtere at jeg har INGEN forbindelser, hverken personlig eller prof. til websiden jeg nevner under.

Autoclassic.no er en forhandler på sørlandet som selger deler primært til den klassiske minien, men også noe til nyere mini (dog veldig begrenset).

Autoclassic har et forum dedikert til den nye mini`en med no begrenset aktivitet (i likhet med salget av deler til ny mini). Kanskje hvis vi øker aktiviteten der og legger inn forspørsler på deler etc vil eieren begynne mer aktivt med å utvide produkt portoføljen sin til ny mini. Jeg vet av erfaring at de er VELDIG flnke og servicen er upåklagelig. (Hadde en 74 modell Mini for noen år siden.)Hadde vært veldig OK å ha en seriøs forhandler innenfor landegrensene.

Som sagt, bare en tanke.

Senshi: Du kunne jo lagt ut posten du har her i forumet om bilen din. Eiere av klassiske minier vil nok sette pris på å få litt innsikt i den nye mini verdenen.

Adressen er: forum.autoclassic.no :: Hovedsiden

Hvis noen av dere syntes deter upassende at jeg posterlink til et annet forum her inne, gi meg en lyd så skal jeg ta vekk posten.

Takk.

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Priser på deler til den nye minien er jeg usikker på, men jeg er overbevist om at de ikke er noen marginryttere.

Man må nok regne 5-10% påslag på å hente inn ting selv, men vi må huske på ekspertise, garantier osv. Jeg betaler gjerne litt ekstra for dette.

Men som sagt.. hadde vært kult om dere som allerede har fine biler kunne lagt inn en post om bilen :)

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider