Gå til innhold

Bilde: Pervers drifting!

Ranger emnet

Shakotan

Anbefalte innlegg

Jeg vil også parallell drifte !! :-) må bare finne noen som tørr å legge seg tett inntil 190n min :-). sa det i en annen tråd her, men jeg driver å leter etter en litt billig og potent driftebil til en kompis, så vi får prøvd på dette neste gang. muligens en mb190 til, begge blir lakkert og ordna litt med så de ser litt mere representable ut en min gjorde, Så er det bare å gå på http://www.veng,no å kjøpe nye platebiter hvis det skulle bli litt nærkontakt, får holde god avstand i begynnelsen hvertfall.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutta har nok prøvd og feilet litt, og jeg tror kanskje de tok en liten sjans her ettersom de var i statene for å imponere. Jeg har faktisk ikke sett de så tett før. Normalt ligger de slik som Kenneth og jeg gjorde på Rudskogen. Dersom begge kjører idealsporet kommer man jo ikke helt opp på siden. På dette bildet har de imidlertid mye plass og ta av og RX-7'en har lagt seg langt ut. Da er det faktisk ikke sååå vanskelig. Det som er skummelt er om han som ligger først snurrer. Men ettersom de har omtrent samme hastighet blir det ikke de helt stor skadene. Litt sparkel og lakk må man jo regne med...

Men jeg skal love dere at Kamikaze Drifters kommer til å trene mye neste år og etter å ha sett japsene i aksjon samt prøvd dette litt selv, så er jeg egentlig ikke så bekymret for at vi ikke skal klare det. Både jeg og Kenneth har kjørt såpass mye bil i forskjellige klasser og grener at vi bør klare dette like bra som japsene ;) Håper jeg da...

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by FSR

Men jeg skal love dere at Kamikaze Drifters kommer til å trene mye neste år og etter å ha sett japsene i aksjon samt prøvd dette litt selv, så er jeg egentlig ikke så bekymret for at vi ikke skal klare det.

Det ligger vel i navnet deres at det kommer til å bli mye imponerende kjøring til sommeren????????????????????

Jeg har tenkt å melde meg som "aspirant" til våren.

Knut.

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig heftig bilde, men fjell drifting er mye skumlere...

de ligger jo ekstremt sidelengs ned krappe fjellveier med stup ut fra sidene liksom :)

har en utrolig hellig mini videoklipp av det i gromsekvalitet, får poste ut etterpå

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider