Gå til innhold

spacer problem

Ranger emnet

theopelking

Anbefalte innlegg

hei hei=)

handla meg nye sommerfelger i vinter her men ble litt for lite innpress på frem felga,prøvde først med 5mm spacer fra biltema men det gikk akuratt ikke,så prøvde med en 3 mm å en 5mm fra biltema,tok å kutta ut litt av innmaten på dem for å få dem lettere på,men når kjører bilen er den svæært ugjevn åå humpete,kikka litt på 10mm universal spacere fra bs bildeler som passer til boltsirkel 4"100 som min bil har,men det jeg lurer på om det vil det vil bli det samma probleme med dem eller må jeg handle meg typetilpassede spacere? noen som har vært borti dette før?,bruker også 5mm fra biltema bak å men virker det som at det går fint,lurer også på om noen som vet hvor man evnt kune fått kjøpt typetilpassede spacere til vw vento eller vw golf3?

takker for alle svar å innspill=)

# Gauldal-Gatebil #

vw jetta tdi sportline med luftfjæring

lexus is 200 tte

Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart.

vw vento - full styling,18" .justerbart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjort dte nuh,ble bedre men går ugjevnt enda hehe,men har kappa ut endel inni spacer da for å få bolta lettere på plass så kan være at det blir ugjevnt da heh, men tenkte på disse dem har på styling tech med nav å sånn,men noen som har handla der før? vet om det følger med lengre bolter eller må man handla med seperat?

# Gauldal-Gatebil #

vw jetta tdi sportline med luftfjæring

lexus is 200 tte

Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart.

vw vento - full styling,18" .justerbart

Lenke til kommentar
Del på andre sider